Modestas rašė:
Noriu Jūsų paklausti, ar privalo mūsų auditorius, tikrinantis finansinę atskaitomybę - papildomai dalyvauti metų eigoje atliekant inventorizaciją?
Inventoriazacijos tvarkoje apie tai neužsiminama ir jokiame teisės akte neradau apie tai kad privaloma.
Tačiau auditorius kiekvienų metų vadovybės rašte pažymi, kad inventorizacijoje turėjo dalyvauti auditorius.
Ar tai privaloma ar tai tik tam, kad jie turėtų daugiau darbo (už kurį reikėtų papildomai jiems mokėti)
Ačiū.
Tai štai kaip. Auditorius neprivalo dalyvauti inventorizacijoje, tačiau privalo pats atlikti tam tikras procedūras, kad galėtų parašyti kokybišką ir pagrįstą audito ataskaitą.
O kiekvienų metų rašte vadovybei jis pažymi tai matyt todėl, kad labai jau nori tiesiog stebėti jūsų darbuotojų atliekamą inventorizaciją ir taip sutaupyti savo brangų darbo laiką tuo metu, kai vėliau vykdys ataskaitą. Tačiau tokie sakiniai nėra būtini
bent jau aš taip manau.