Rona rašė:
Rona rašė: Sakykit, gal kam teko susidurti su iš Sanglaudos fondo gaunamos paramos apskaita?
Situacija štai kokia:
Aplikos ministerija konkurso tvarka nusamdė firmas, kurios turi atlikti tam tikras projektavimo paslaugas. Apmokėjimas vykdomas iš Finansų ministerijos tiesiogiai projektuotojams už jų atliktus darbu. Mūsų VšĮ yra galutinis naudos gavėjas, kuris gaus pojektoavimo produktą.
Gavome raštą iš Aplinkos ministerijos, ku rašoma, kad kaip viena naudos gavėjų, mūsų įstaiga, turi atliktus mokėjimus mūsų naudai (t.y. avansinius mokėjimus projektuotojams), vadovaujantis buh. apskaitos įstatymo nuostatomis, įtraukti į mūsų organizacijos apskaitą.
Gal kas vykdo tokią lėšų apskaitą ir galėtų pasidalinti patirtimi ar bet užvestų ant kelio. Būčiau labai dėkinga.
Gal kas nepagailėtumėt savo brangaus laiko ir padėtumėt bėdoje
Manyčiau schema būtų tokia.
Gauni raštą ar kažkokį dokumentą, patvirtinantį mokėjimą. Projektas, tikriausia bus NIT arba IT sudėtinė dalis. Pajamuoji IT, kredite 350 - dotacija (subsidija), kuri nudėvima kaip ir IT, t.y. IT dalis, kuri finansuota iš paramos, eina į 350 debetą.
Čia tik mano pamąstymai, paremti darbo su SAPARD'u patirtimi.