o rašė: Vyksta taip : visa menesi as fiksuoju prekiu gavimus, metydama tas prekes i atitinkamu objektu sandelius. O statybu vadovai kiekvienam objektui pas save fiksuoja, kas kiek gavo (gi tai padaryti nesunku , nes prekes ju paciu dazniausiai ir perkamos, jei ka, atein savo sarasiuka patikslinti is esanciu buhalterijoje fakturu ).Po to, suejus menesiui, as atspausdinu sandeliu likucius ir nesu pas statybu vadovus, jie paziuri ,ka jie turi, pas save, patikslina, ir suraso darbu pridavimo akta klientui .Pgl ta akta as israsau faktura, bet joje nurodoma tik bendra suma uz sunaudotas medziagas. Po to sudarau medziagu nurasymo akteli. Stengiamasi palikti sandeli tuscia arba beevik tuscia (t.y. medziagos neperkamos i prieki ir pan.) .Kita menesi vel tas pats. O darbu samata buhalterijai kaip ir nereikalinga, ji daroma pries atliekant darbus ir neuzfiksuoja faktisko medziagu sunaudojima, ja vadovaujasi darbu vykdytojai .
O mes medžiagas nurašome tą mėnesį kurį užbaigiami darbai ir išrašoma sąskaita faktūra.Tada rašomas darbų priėmimo perdavimo aktas ir nurašomos sunaudotos medžiagos. O gal teisingiau būtų jas nurašyt kad ir anksčiau kai jos paimamos iš sandėlio tam objektui, o kai išrašoma s.f. tada nurašyti likusias?