Girele rašė: Manyčiau - galima taip:
Kadangi polisai - griežtos apskaitos -- siųlyčiau juos laikyti tam tikra "sąskaita faktūra", susivesti į žinynus ir išrašinėti kaip faktūras (tik nespausdinant). Nors galima ekselinį variantą pritaikyti ir polisų spausdinimui - atitinkamai pakeitus šabloną.
Tada - su apmokėjimais viska bus elementaru -- jei sumoka jums - susidengs iš karto, jei bendrovei -- sudengsite ranka pažymėsite, kad apmokėta).
Draudimo paslaugai - užsivedate kortelę (pažymėti, kad paslauga), joje nurodote nulinį PVM.
Ačiū. Draudimo liudijimai yra įvairių rūšių pas mus.
Sąskaitas-faktūras spausdinti turėsiu, nes atiduodu jas (dabar mokėjimų pranešimai) buhalterijai.
O dėl paslaugos įvedimo, tai reikės tada kiekvieną polisą įvesti, nes jų numeriai skirtingi? O po to nurašyti? Ar galėsiu tiesiog įrašyti Įprastinis draudimas, o numeriuką įrašyti išrašant sąskaitą?
gal ir gerai būtų susikurti. Bet nereikia, kad juos trauktu į įvairius registrus, nes sąskaitos nėra išrašomos draudimams.
Ačiū, Girele.
O kokia paslaugos korespondencija turėtu buti? Nes įmokos už draudimo liudijimus nėra mūsų pajamos, mėnesio gale viską pervedame draudimo bendrovei, o po jį mums perveda komisinį atlygį.