Valiutinės operacijos

ausyte ausyte 5281
2006-05-05 14:19 ausyte
Sveiki,
iš litų kasos direktoriui buvo išmokėta EUR pirkimui, jis nusipirkęs pristatė valiutos pirkimo kvitą, tačiau EUR į kasą neįnešė, kaip visa tai turėčiau apiforminti?
Ačiū
tiga tiga 2272
2006-05-05 14:25 tiga
Tai gal jis ką nors pirko už eurus smile
Z
Zanulia 419
2006-05-05 14:32 Zanulia
Pakabink direktoriui per avansinę.
ausyte ausyte 5281
2006-05-05 15:10 ausyte
Taip .jis dar tik pirks,O jeigu padaryčiau taip, ar būtų teisinga:

1. kai išmoku iš kasos litus
D - 256
K-272

2. Kai gaunu tą valiutos pirkimo kvitą surašau avansinę

D-2561 (EUR pas atsk asmeį)
k-256
3. o kai pirks įrengimą

D-1230
K-2561
Ar gerai padaryčiau?
Ačiū
ausyte ausyte 5281
2006-05-09 12:13 ausyte
Taip .jis dar tik pirks,O jeigu padaryčiau taip, ar būtų teisinga:

1. kai išmoku iš kasos litus
D - 256
K-272

2. Kai gaunu tą valiutos pirkimo kvitą surašau avansinę

D-2561 (EUR pas atsk asmeį)
k-256
3. o kai pirks įrengimą

D-1230
K-2561
Ar gerai padaryčiau?
Laukiu komentarų.
Labai ačiū
Ačiū
A
asolo 1163
2006-05-10 15:15 asolo
Sveiki, pirkėjui išrašyta sąsk. faktūra litais ir doleriais, nes sutartys pasirašytos doleriais. Dabar jis moka doleriais ir mums gaunasi nuostolis. Ar teisingai elgiasi klientas smile
K
klotilda 1386
2006-05-10 15:19 klotilda 2011-09-11 04-57

asolo rašė: Sveiki, pirkėjui išrašyta sąsk. faktūra litais ir doleriais, nes sutartys pasirašytos doleriais. Dabar jis moka doleriais ir mums gaunasi nuostolis. Ar teisingai elgiasi klientas smile


Jei sumoka tiek dolerių, kiek nurodyta sąskaitoj, tai viskas gerai. Jei jums gaunasi nuostolis litais, tai dėl valiutų skirtumo.
K
klotilda 1386
2006-05-10 15:21 klotilda 2011-09-11 04-57

ausyte rašė: Taip .jis dar tik pirks,O jeigu padaryčiau taip, ar būtų teisinga:

1. kai išmoku iš kasos litus
D - 256
K-272

2. Kai gaunu tą valiutos pirkimo kvitą surašau avansinę

D-2561 (EUR pas atsk asmeį)
k-256
3. o kai pirks įrengimą

D-1230
K-2561
Ar gerai padaryčiau?
Laukiu komentarų.
Labai ačiū
Ačiū


Manau kad gerai
Dorota1 Dorota1 13533
2006-05-15 08:52 Dorota1
dirike važiavo i komandiruotė, gavau valiutos pirkimo kvita, kaip visa tai užregistruoti buhalteriškai, su valiuta nelabai dirbus, kokia bus korespondencija ir registravimo eiliškumas smile
Dorota1 Dorota1 13533
2006-05-15 09:44 Dorota1
alio ar kas girdi mane smile
Z
Zanulia 419
2006-05-15 09:47 Zanulia
Jeigu tai yra dienpinigiai, tai aš išrašičiau Kasos išlaidų orderį - litais tai sumai ir viskas. Jeigu buvo išmokėta kažkam kitam, tai žiūrėk Ausytės pavyzdį, man atrodo tiktų ir tau.
D
Dlana 302
2006-05-15 09:51 Dlana 2011-09-11 04-57

Dorota1 rašė: dirike važiavo i komandiruotė, gavau valiutos pirkimo kvita, kaip visa tai užregistruoti buhalteriškai, su valiuta nelabai dirbus, kokia bus korespondencija ir registravimo eiliškumas smile


Išrašai dienpinigius litais iš kasos. o kai pateikia išlaidas, skaičiuoji kaip avansinę ataskaitą, viską versdama į litus. Valiutos pirkimas užsifiksuos tik valiutos pirkimo išlaidos. O visa kita skaičiuok kursą pagal valiutos pirkimo kvitą ir viskas.
Dorota1 Dorota1 13533
2006-05-15 10:41 Dorota1
o kokia butu saskaitu korespondencija,
I
irta 471
2006-07-10 13:11 irta
Sveiki, siandien pirmadienis, galvele visiskai nebeveikia. smile
Turiu problemele: musu UAB-ui pervede ne mums priklausancia suma USD. Ar galiu grazinti sia suma LITAIS pagal sios dienos kursa imonei, kuriai ji priklauso? buhalteriskai apskaitoje viskas butu gerai?
L
Loreta13 30842
2006-07-10 13:14 Loreta13 2011-09-11 05-01

irta rašė: Sveiki, siandien pirmadienis, galvele visiskai nebeveikia. smile
Turiu problemele: musu UAB-ui pervede ne mums priklausancia suma USD. Ar galiu grazinti sia suma LITAIS pagal sios dienos kursa imonei, kuriai ji priklauso? buhalteriskai apskaitoje viskas butu gerai?
O kodėl LT smile grąžinkite USD. Hmm.., na nebent ta įmonė sutinka ir jūs to labai norite. Juk jie laimi šiuo atveju-jiems nereik konversijos mokesčio mokėt.
I
irta 471
2006-07-10 13:23 irta
Mes neturime tiek USD, mums reikia konversija daryti, o kita imone - tai musu dukterine.
L
Loreta13 30842
2006-07-10 13:29 Loreta13 2011-09-11 05-01

irta rašė: Mes neturime tiek USD, mums reikia konversija daryti, o kita imone - tai musu dukterine.
Konversiją nenorite daryt, o oficialiu kursu mokėt norite smile Juk tai ir yra tai, kad padarėte dalinę konversiją. Kur gautumėte pirkti USD oficialiu kursu?
Aš nesakau, kad negalima LT, aš tik sakau, kad šiek tiek prarandate nuo to jūs.
I
irta 471
2006-07-10 13:55 irta
As suprantu, bet tai ne mano spendimas... Aciu, Loreta13
V
vika123 148
2006-07-17 12:03 vika123
Prašau patarimo , visiškai susipainiojau. Įmonė Vokietijoje nupirko krovininį automobilį , vairuotojas išvyko parvairuoti automobilio ne darbo dieną , tai jokių valiutos keitimo nebuvo , už automobilį atsiskaitėme banko pavedimu. Grįžes vairuotojas pateikė kuro čekius ir kelių mokesčio čekius eurais ir zlotais. kaip reiktų parodyti kasoje , avansinio jokio nebuvo
S
Sprige 66
2006-07-17 13:11 Sprige 2011-09-11 05-01

vika123 rašė: Prašau patarimo , visiškai susipainiojau. Įmonė Vokietijoje nupirko krovininį automobilį , vairuotojas išvyko parvairuoti automobilio ne darbo dieną , tai jokių valiutos keitimo nebuvo , už automobilį atsiskaitėme banko pavedimu. Grįžes vairuotojas pateikė kuro čekius ir kelių mokesčio čekius eurais ir zlotais. kaip reiktų parodyti kasoje , avansinio jokio nebuvo


Paskaičiuoti komandiruotės išlaidas išvykimo dienos kursu pagal gautus kvitus ir dienpinigius už komandiruotėje prabūtą laiką. Apskaitoje parodyti kaip įsiskolinimą atskaitingam asmeniui. Paskui išmokėti tą įsiskolinimą iš kasos.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui