Manau kad Tau reiktų pradėt iš kitos pusės - išsiaiškinti kokie darbai turėtų būti daromi Tavo įmonėje, kokių ir kiek ataskaitų norės akcininkai. Ir dar būtinai atsižvelgt į tai, kad arba turi būt numatyta standartinės VMI, Sodrai teikiamos ataskaitos ir jos įkainuotos, arba numatyta, kiek kainuos papildomai atsiradusios ataskaitos. VMI karts nuo karto pakeičia ir formas, ir prideda naujų ataskaitų, ir jei Tavo sutartyje bus numatyta konkrečių dabar galiojančių ataskaitų numerėliai bei įkainiai ir įsipareigojimas daryt būtent jas, manau ateity gali turėt problemų...
Viesulas rašė: Sveiki. Registruoju užs. kapitalo UAB. Steigėjas pageidauja, kad apskaitos paslaugas teiktų buh. įmonė. Dokumentų apimtys nebus didelės. Kadangi neturiu pilno supratimo apie buhalt. apskaitą (tik žinau kad tai labai didelis darbas), o kaip busimas vadovas būsiu atsakingas už apskaitą, nutariau pasikonsultuoti su jumis - kas geriau žinos :))) -prašau padėkit susiorentuoti. Turiu keliolika pasiūlymų. Pasiūlymų kainos svyruoja nuo 600 iki 1000 LTL. Bet netgi ne tai svarbiausia. Suprantat: pats neturiu tikro supratimo, kokie tikslūs darbai turi būt atliekami, o kiekvienam pasiūlyme atliekamų darbaų sąrašas skiriasi. Kur gali pasakyti kur rasti PILNĄ darbų aprašą, pagal kurį galimą įvertinti darbų apimtis ir tuo pačiu kainą. Dėkoju visiems norintiems padėti.