Labas vakaras.Noreciau išplėtoti Cimeros temą, nes man taip pat LABAI aktuali ši tema. Norėtusi pasidalinti patirtimi su kitomis vieš. įstaigomis, kaip jos rengia apskaitos politiką įstaigoje. Aš pvz. nebežinau kaip daryti. Sukurta savivaldybės viešoji įstaiga, 99 proc. finansuojama iš savivaldybės biudžeto, kaip rengti tą apskaitos politiką. Kokiais įstatymais naudotis, tikrins savivaldybės kontrolieriai, nes lėšos biudžeto. Ar remtis daugiau biudžetinių įstaigų įstatymais ar kaip. Padėkit, nes jau stogas važiuoja. Buhalterė nebežino net kokį įstatymą taikyti ilg. turto nusidėvėjimo normatyvams skaičiuoti, kaip skaičiuoti dienpinigius komandiruočių metu. Kiek klausinėjom, vienos pagal biudžetinių įstaigų įstatymus daro, kitos pagal pvz. ilg. turto nusidėv. normatyvus pagal pelno įstatymą, o kaip turi būti teisingai niekas nepataria. Kontrolierės atsakė, žiūrėkit kad neviršytų biudžetinių įstaigų mokamus pvz. dienpinigius.o dėl nusid. normatyvų nieko neatsakė, sakė neturime teisės jums aiškinti. Pačios turit žinoti. Tai va naujokės ir pasimetėm. Atsakė: sukurkite apskaitos politiką įstaigoje tuom ir remkitės.Toks atsakymas. O reikia susitvarkyti už praeitus metus. Pradėjom nuo 2004 m. sausio 2d. dirbti. Dėl sąskaitų plano tai viskas gerai, bet tos visos tvarkos, tai tikrai kankina. Turim pavyzdžių iš forumo apie biudžetines įstaigas, tai kiek jos tinka vieš. įstaigoms, kurios finansuojamos 99 proc. iš biudžeto lėšų. Padėkit. Gal pasigailėsit naujokų dirbančių tokioje įdomioje viešojoje įstaigoje ir įmesit pavyzdžių, nes iš valdžios patarimų negavom, o tikrint jau ruošias. Ačiū labai labai už bet kokią pagalbą. Atleiskit jei nesukonkretintai parašiau, nes pavargom dėl tos nežinomybės ir netikslių atsakymų kaip viską daryti. Stogai važiuoja. O kiekvieną pirstelėjimą įstaigoje turi pagrįsti įsakymu. AČIŪŪŪŪŪŪŪ