O kodėl reikia saugoti aktus, jei konsignacinės prekės apskaitomos užbalansinėse? Gal žinot kur detaliau būtų galima pasiskaityti apie konsignacijos prekių perdavimo aktų saugojimą?
negalibuti rašė:
O kodėl reikia saugoti aktus, jei konsignacinės prekės apskaitomos užbalansinėse? Gal žinot kur detaliau būtų galima pasiskaityti apie konsignacijos prekių perdavimo aktų saugojimą?
O todėl, kad tie aktai nėra vien buhalteriniai dokumentai, tai kartu ir juridiniai dokumentai.
Juose matosi prekių priėmimas-perdavimas.
O gal po kokių 5 metų ta įmonė paduos jus į teismą, kad tarkim negrąžinot prekių, o jūs neturėsit jokių įrodymų , kad grąžinote
Tai dėl padavimo į teismą - tai suprantama. (galima saugoti ir kur nors atskirai nuo buhalterijos)
Čia domiuosi dėl valstybės - ar jai "įdomūs" tie aktai.
Nes dabar patys norim duoti konsignacijai. Ir kai nustosim duoti konsignacijai, visai nėra reikalo, kad inspektoriai matytų, kad kažkas kažkam kažkada buvo duota. Už parduotus išrašysim sąskaitas, o gražinimo ir perdavimo aktų nesinorėtų rodyti, jei tai nėra griežtai būtina?
negalibuti rašė:
Tai dėl padavimo į teismą - tai suprantama. (galima saugoti ir kur nors atskirai nuo buhalterijos)
Čia domiuosi dėl valstybės - ar jai "įdomūs" tie aktai.
Nes dabar patys norim duoti konsignacijai. Ir kai nustosim duoti konsignacijai, visai nėra reikalo, kad inspektoriai matytų, kad kažkas kažkam kažkada buvo duota. Už parduotus išrašysim sąskaitas, o gražinimo ir perdavimo aktų nesinorėtų rodyti, jei tai nėra griežtai būtina?
Taip, "valstybė" irgi gali norėti į juos pažvelgti per patikrinimą Jūsų įmonės ar kryžminio patikrinimo metu
Bet kuo grįstas reikalavimas juos turėti ir saugoti. Juk Balansas nuo jų nekinta, mokesčiai irgi. Kol guli prekės, tai sutinku reikia kaip įrodymo iš kur prekės....
negalibuti rašė:
Bet kuo grįstas reikalavimas juos turėti ir saugoti. Juk Balansas nuo jų nekinta, mokesčiai irgi. Kol guli prekės, tai sutinku reikia kaip įrodymo iš kur prekės....
Prasau labai padeti jaunai buhalterei.
Situacija tokia, kad vadovai nori atidaryti elektronine parduotuve.
Surado tiekejus, kurie laikys produktus pas save, mes juos pardavinesim, bet realiai pas save ju neturesim.
Kai pirkejas nupirks produkta, perves mums pinigus, mes informuosim tiekeja, kad jis turi issiusti produkta klientui.
Nesuprantu, kokia bendradarbiavimo sutarti turetume pasirasyti ir kaip turetu vykti viskas buhalteriskai?
yra dvi galimybės: jūs esate tarpininkas ir gaunate tik komisinius už pardavimus
arbą parduodate konsignacijos pagrindais: ką pardavėte klientui, tą tiekėjas jums išrašo, bet jei tiekėjas tiesiai pirkėjui veža prekes, tai pirmas variantas
O tai jeigu dirbant kaip tarpininkui, tai kokia cia sutarti reiktu pasirasyti? Distribucijos gal? Ar tiesiog paslaugu tiekimo?
Ir kaip cia buhalteriskai bus?
Musu imone gaus pajamas uz daikta,kurio realiai neturi ir saskaita israsyt turi musu imone uz ta daikta? Kazkaip nesuvokiu, kaip buhalteriskai turi vykti procesas...
Jei pinigus gaunate jūs, tuomet tik pirkimas prekių iš tiekėjo, po to kai jau pirkėjas atsiskaitė
mes raštydavom vieną sąskaitą už viso mėnesio pardavimus mūsų prekių pardavėjui, o mūsų požiūriu pirkėjui.
Sveiki, dirbu pagal ind. veiklą ir norėčiau pristatyti savo produkciją į parduotuves ir kirpyklas. Ar galiu sudaryti konsignacijos sutartį su verslo liudijimą turinčiu asmeniu? Ar tik su įmonėmis?
Įmonė parduoda prekes pagal konsignaciją. Išrašomoje sąskaitoje prekės parduodamos konsignacine kaina plius nuolaida. Kokią prekių konsignacinę kainą reikia nurodyti perdavimo akte - su nuolaida ar be nuolaidos? Ar jokio skirtumo?
Turiu vieną klausimą/situaciją, būsiu labai dėkinga, jeigu rasite laiko pakomentuoti.
Mano vykdoma veikla yra akinių lęšių ir jų montavimo paslaugos pardavimas internetu, vykdau IV pagal pažymą. Iš savo akinių lęšių tiekėjo turiu galimybę nupirkti saulės akinių. Jais noriu duoti prekiauti vienoje kavinėje, ten pasistatys kavinėje stenduką su rėmeliais ir prekiaus. Ketinu tai atlikti konsignacijos principu, paruošiu konsignacijos sutartį tarp savęs ir MB principu veikiančios kavinės, paliksiu ten akinius (aš savo tiekėjui už prekes atsiskaitysiu iš karto), o kartą per mėnesį už parduotus akinius man kavinė atsiskaitys pavedimu, o aš išrašysiu sąskaitą-faktūrą.
1. Ar šitoje mano dėlionėje neįžvelgiate kokių netikslumų?
2. Kaip manote, ar tai nesigaus kaip papildoma vykdomos veiklos rūšis, kurią reiktų įregistruoti?