agiedre
3021
#818979 2010-06-15 15:56 agiedre redaguota: 2011-09-11 06-50

gazina rašė:

Aš manyčiau taip atskaitingas asmuo surenka pinigus iš klientų,ineša juos į kasa, moka tiekėjams, pateikia avansinę apyskaitą tada ,įmone atiduoda jam pinigus iš tos pačios kasos. Ar užtenka šiuo atveju vesti tik atskaitingo asmens avansinę ar kažką panašaus(atskaitingo asmnes s-tos judejima),kur yra gerbiami kolegos tiklsiai apibrėžta,kad kasos knyga privaloma būtų mano atveju. Ačiū labai,labai. smile smile smile



tai jeigu įneša į kasą - kaip gali būti neprivaloma kasos knyga? smile

Šiandien veidrodyje tokius siaubus rodė!!!

Droztukas
75
#819012 2010-06-15 16:22 Droztukas
Nebūtina kasa įmonei...jei įmones atskaitingas asmuo surenka pinigus uženka pildyti pinigu priėmimo kvitus ir žurnalą...ir nebūtina tų pinigu nešti į kasa kad iš jos mokėti tiekėjams ir paskui gražinti atskaitingui asm.... Juk ir atskaitingas asmuo gali mokėti tiekėjams už prekes...Tik gale mėnesio avansinėje apyskaitoje turi būti 0.00Lt. Tokiu atveju jei asmuo lieka skolingas įmonei, jis tą sumą gali įnešti banką...

gazina
454
#819013 2010-06-15 16:23 gazina
Čia tik mano pamatymai kaip turi būti, kaip aš daryčiau , bet iki šiol buvo daroma kaip minejau viskas per PPK,iš klientų pinigai priimami per PPK, moka tiekėjams vėl per PPK ar banka,tai kai cia su ta kasa?

sarema
627
#839630 2010-08-11 13:33 sarema
sveiki,
kankina vienas klausimas. Gal galite padėti?
Noriu, kad įmonėje neliktų kasos.
Ar galiu pagal direktoriaus įsakymą, kas 10 dienų priimti iš atskaitingų asmenų užpildytas avansines apyskaitas su dokumentais ir pagal tas apyskaitas jiems išmokėti pinigus į jų asmenines a/s?
Avansų nenoriu dalinti, nes su grąžinimu po to vėl problemos..
Tiesiog ar yra kokie kabliukai, dėl kurių negalėčiau taip daryti?

Rainis
15064
#839632 2010-08-11 13:36 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-54

sarema rašė:

sveiki,
kankina vienas klausimas. Gal galite padėti?
Noriu, kad įmonėje neliktų kasos.
Ar galiu pagal direktoriaus įsakymą, kas 10 dienų priimti iš atskaitingų asmenų užpildytas avansines apyskaitas su dokumentais ir pagal tas apyskaitas jiems išmokėti pinigus į jų asmenines a/s?
Avansų nenoriu dalinti, nes su grąžinimu po to vėl problemos..
Tiesiog ar yra kokie kabliukai, dėl kurių negalėčiau taip daryti?


Žinoma, kad galite.
Tačiau ir avansus reikia pervedinėti - tikrintojams negražiai atrodo, kada darbuotojai be jokių sutarčių faktiškai kredituoja įmonę, pirkdami už savus pinigus.

sarema
627
#839633 2010-08-11 13:43 sarema
o jei parašytas įsakymas, kad atsiskaitymai yra su atskaitingais vykdomi per atsiskaitomąją sąsk., kas 10 dienų, tai nebūtinai ir turiu tik po 10 dienų atsiskaityti, galiu ir per 10 dienų, tiesa?

Lliucija
674
#839638 2010-08-11 13:45 Lliucija
Šiaip tai visai priimtinas variantas.Tik jei atskaitingi asmenys kokie vadybininkai, tai gali iškilti klausimas, ko jie ten iš savų pinigų įmonės reikmėms perka. Nes čia išeina, kad tas 10 dienų mokės iš savų, paskui pateiks avansinę ir atgaus pinigus.Jei atskaitingas direktorius ir jis kartu akcininkas tai kad ir už uošvienės pinigus perka.
Nors jei bus įsakymas, tokia įmonės tvarka ir viskas.Koks kieno reikalas.Šiaip tai su tais avansais idealiausias atvejis pirma avansas, o paskui atsiskaito, kur išleido.

arosirma
246
#1204525 2014-02-01 13:46 arosirma
Sveiki, bandysiu dirbti be kasos, nes bereikalingo popierizmo kalnai, radau tokį išaiškinimą, tačiau nežinau kaip forminti inkasacijas, turiu 3 KA, dvejuose inkasuojam kas dieną, trečiame kartą per sav., tai nežinau ar mėnesinę ataskaitą prie avanso pridėti, ar spausdinti kas dieną po du PPK, seniau kas dieną spausdindavau KPO, paskui viską nurašydavau atskaitingui pagal KIO, nes realiai tai pinigai kasoje nelaikomi, laikomi pas atskaitingą.
Pridedu failą, gal kas matote kokių prieštaravimų....
sumažėtų dok. skaičius, neliktų tokios kaip kasos, tik avansiniai, t.y. vienu registru mažiau.....
kaip manot smile
pridedu išaiškinimo failą
laukiu komentarų smile
Prisegti failai
Dėl_kasos.pdf 54 KB

zefyrra
60
#1418544 2019-11-26 21:56 zefyrra
Sveiki, ar įmonė gali neturėti kasos gryniesiems pinigams? visas išlaidas ir grynųjų išėmimą iš banko apskaityčiau avansinėje apyskaitoje atskaitingam asmeniui.Tačiau, ar neatsiranda prievolė mėnesio gale įmonei sugrąžinti pinigų likutį į banką?Ar bent jau metų paskutinę dieną atskaitingam asmeniui atsiskaityti su įmone? Nes gauti pinigai iš įmonės tikrai viršyja patirtas išlaidas. Pasidalinkite savo patirtimi, kaip apskaitote. Ačiū

astuleee
3175
#1418551 2019-11-27 08:17 astuleee
Na, atskaitingas asmuo atsiskaityti už gautas lėšas turi kas mėnesį. Jei neturėsite kasos, taip, tuomet reiks įnešti likutį į banką.


Katty707
33
1   #1418555 2019-11-27 09:16 Katty707
o tai kam jums grynieji tada? tegul atsiskaito įmonės kreditine kortele


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR