2008-05-16 10:03
Rona
Iškilo tokia problemėlė.
Mūsų VšĮ gavo paslaugas (registro ir notaro), už kurias sumokėjo savivaldybė (600,- Lt).
Registro centras už šias paslaugas (100,- Lt) išrašė sąskaitą VšĮ, o notaras (500,- Lt) savivaldybei.
1.Kadangi savivaldybė apmokėjo šias išlaidas, tai sumąstė ir 2008-02-25 išrašė VšĮ sąskaitą už Registro ir notaro paslaugas
įvedžiau šią sąskaitą per pajamavimas
D notaro sąnaudos 500,-
D gautinos sumos 100,-
K skola savivaldybei 600,-
2. 2008-02-27 registrų centras už tas pačias paslaugas išrašė sąskaitą VšĮ
D registro sąn, 100,-
K skola registro centrui 100,-
3. 2008-03-31 savivaldybei pavyko išaiškinti, kad už registro pasl. sumos ji neturėjo traukti į savo 2008-02-25 d. išrašytą sąskaitą, tai ji išrašė kreditinę
su minusais
įvedžiau per pajamavimą tik su minusais
D gautinos sumos -100,-
K skola savivaldybei -100,-
4. 2008-04-18 apmokėjome savivaldybei 600,-
įvedžiau per apmokėjimas tiekėjams
D skola savivaldybei 600,-
K bankaas 600,-
Galutiniame variante gauname, kad
bendri įsiskolinimai tiekėjams lygus 0,-
Tačiau skolose pagal dokumentus randu
įsiskolinimą registrų centrui 100,- Lt
O įsiskolinimas savivaldybei yra ta pati suma su minusu (- 100,- Lt)
Labai reikia patarimo, kaip šiuos du įsiskolinimus sudengti?