Ritul rašė: Renkuosi apskaitos programą konsultacinių paslaugų įmonei (5-10 darbuotojai), kuri administruos ir gaunamas ES struktūrines lėšas, taigi ir apskaita, kaip suprantu, kažkiek panėšėtų į biudžetinės įmonės.
Reikia programos vartotojų atsiliepimų konkrečiais klausimais:
1. ar programiškai formuojamos dauguma ataskaitų sodrai ir vmi, ar reikia rankomis pildyti?
2. ar yra galimybė planuoti pinigų srautus, biudžetą? Jei taip, ar įmanoma jų vykdymo kontrolė?
3. ar programa automatiškai (pagal nustatytus parametrus) skirsto išlaidas paslaugoms/veikloms?
4. ar apmokėjimus galima „surišti“ su pirkimo/pardavimo dokumentais? Ar įmanoma skolų mokėjimo kontrolė pagal dokumentus?
5. ar yra DU, kuro, ilgalaikio turto, pakuočių apskaita?
6. ar galima kelių įmonių apskaita?
7. ar galima prisijungti nuotoliniu būdu, pvz., atostogų metu iš pajūrio? :)
Būsiu dėkinga už atsiliepimus
Aš esu dirbu su šia programa nuo balandžio, todėl kai ką galiu ir apibūdinti, bet iš esmės man šita program ŽIAURIAI nepatraukli ir nepatinka. Ji reikalauja laaaabai daug rankų darbo, arba nebent esate dirbus su keliomis programomis ir turite su kuo palyginti. Na bent aš tai ją paveldėjau
Šiaip jei norite ką nors gero iš jos išpešti, tai reikia labai daug dirbti su programuotojais, o čia pinigėliai nemaži. Ataskaitas reikia rinktis bandymo keliu, kas man l nepatinka: žodžiu pasirenki ataskaitą ri po to versijas nuo 0 iki 6, na taip ir bandai, o po to reikia prisiminti.
Na dabar pabandysiu papunkčiui:
1. Taip yra tik kaip ir visur reikia tikrintis
2. Jokių, bent jau pagrindiniame pakete
3. Čia labai sunkus variantas (na, gal mane ir kas paneigs), reikės programerių
4. Taip
5. yra tik nepagrindiniame modulyje - čia man sunku ką pasakyti
6. taip kelios įmonės įmanomos;
7. Taip įmanoma, bet vėlgi tai papildomas mokestis.
Galite ir konsultuotis su Būtent konsultantais, tačiau jei nebūsite abonentinio mokesčio mokėtojas, jūsų nieks nekonsultuos.