2006-11-17 08:53
AleksandrasVeitas
Klausykit gerbiamieji, kas tai yra kelionės lapas? Kelionės lapas – t.y. apskaitos dokumentas kuriuo remiantis o tiksliau kelionės lape darytais įrašais nurašomas transporto priemonei sunaudotas kuras. Mano manymu kelionės lape, kaip apskaitos dokumente būtini rekvizitai: automobilio modelis, valstybinis Nr., vairuotojas (pareigos, parašas, vardas ir pavardė), degalai (degalų rūšis), degalų sunaudojimo norma žiemos, vasaros ltr/100km, kelionės lapą išdavė (pareigos, parašas, vardas ir pavardė, data), kelionės duomenys( data, išvykimo vieta, atvykimo vieta, kelionės tikslas, nuvažiuota km, važiavusiojo asmens parašas), spidometro (odometro) parodymai laikotarpio pradžioje ir pabaigoje, degalų suvartojimas per ataskaitinį laikotorpį (litrais)( likutis laikotarpio pradžioje, pilta degalų, likutis laikotarpio pabaigoje, faktinis suvartojimas, pagal patvirtintą normą, ekonomija, pereikvojimas), kelionės lapą priėmė ir patikrino (parašas vardas ir pavardė). Kelionės lapo formą sugalvojate patys. Dabar pereiname prie LR buhalterinės apskaitos įstatymo priimto 2001 m. lapkričio 6 d. Nr. IX-574. 2 str. – „apskaitos dokumentas-popierinis arba elektroninis liudijimas, patvirtinantis ūkinę operaciją arba ūkinį įvykį ir turintis rekvizitus, pagal kuriuos galima nustatyti ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio tapatumą, taip pat šio įstatymo 13 str. 7 dalyje nurodytas dokumentas.“ Atsiminkite gerbiamieji, kad vyr.buhalteris atsako už visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimą į apskaitą. Taip mažiau Jums bus problemų su mokesčių inspekcija. Dabar ten vienas pašnekovas teiravosi ar reikalingas kelionės lapas kai transporto priemonė važinėja teritorijos viduje. Mano nuomone nereikalingas, tačiau turi būti tos mašinos darbo laiko apskaitos tabelis, bei patvirtinta kuro sunaudojimo norma 1 val. kuo remiantis galima bus nurašyti sunaudotus degalus. Viskas IKI. Lauksiu komentarų.