Anna702 rašė: Gali direktorius pats tvarkyti buhalteriją. Jokie įstatymai nedraudžia. Kiek turime UAB su 1, 2, 3 darbuotojais - negi jie samdys atskirai buhalterius ir atskirai kasininkus?
Kitas dalykas, kad buhalterija yra darbas pagal jau įvykusius faktus. Direktorius ir jo padėjėjai tegul rūpinasi pajamų uždirbimu. O mes jam paskaičiuosime.
Taip. Jokie įstatymai to nedraudžia.
Čia panašiai , kaip batsiuvys turėtų eiti pas kitą batsiuvį nes pats negalėtų susisiūti sau batų ;)
Buhalterija nėra jau vien visiškas darbas pagal įvykusius faktus...
O , kad direktorius gali tai gali...
bet kaip Jūsų įmonėje tai įforminama ?
Viena pareigybė "Direktorius - buhalteris - kasininkas" ? ar atskiros dvi DS ?
realybėje mačiau ir tokių ir tokių atvejų.. bet kaip teisingiau ?