Sveiki,
Turiu galvos skausmelį,kuris neduoda ramybės. Vienu žodžiu yra taip, direktorius nusiima pinigėlius iš banko, aš žinoma rodau įnešimą į kasą, bet užkart tą sumą kabinu direktoriui, kad kasoje grynųjų nebūtu, kaip atskaitingam asmeniui. Esmė ta, kad suma vis auga ant atskaitingo asmens
Jo pristatomos avanso apyskaitos, nepadengia tų sumų.
Sakykit, jei būtų patikrinimas, kaip reiktų išsisukti iš tokios padėties, kad atskaitingas asmuo tiek įmonės pinigų turi ant savęs? Mums svarbu, kad kasoje nebūtų grynųjų.Tai juos laiko direktorius. Ir apskritai, gal galima kažkaip kitaip tuos grynuosius apskaityti?? Gal kam nors panaši situacija??Ir ar patikrinimo metu, direktorius privalo parodyti šiuos pinigus? o jei jis jų neturi su savimi?? Žinoma, nepatinka man šis dalykas, bet o ką daryti??
Atsiprašau, jei ne į šią temą parašiau, bet atskaitingo asmens temoje, seniai kas besilankė.
Aciū visiems kurie atsakysite.