Aradija rašė: galiu as atsakyti kodel, nes kai prasideda problemos su kompiuteriais tia kompiuterius aptarnaujanti firma aiskina kad ic aporgramos klaidos , o programos fimra aiskina kad ci akompiuterio problemos ir prasideda siuntinejaimas is vienos firmos i kita jie bus viena imone nebus pas ka nusisuti ir visas problemas tures presti jie patys
Tiai tisiog toks poziurys i klienta.
Pas mus yra atvirkstine problema.
Kai pas klienta kazkas atsitinka su kompais, jie pradeda rekti, kad programa kalta. Irodyti, kad tai yra kompu problemos yra beveik neimanoma. Ir mes, kad klientai nerektu ir butu patenkinti, turim taisyti ju kompiuterines problemas. Blogiausia, kad klientai uz tai moketi nenori ir nemoka. Vat ir iseina, kad mes turime nemokamai priziureti IT uki.
Aisku, tai budinga toli grazu ne visiems klientams. Dauguma turi protingus IT adminus, kuriems uztenka paprasto patarimo nuo musu IT inzineriu arba is vis - patys susidoroja su IT problemomis.
Taip, sutinku su argumentais, del ko noretusi vienos atsakingos imones. Tokiu atveju teks kreiptis pas buh. programos kurejus, kad jie IT uki priziuretu. Jei jie nesutiks - vargu ar pavyks rasti viena imone siems darbams.