Dabar jau aiškiau
Sunku su tokiu 'veikėju'
Jūs norit pasakyti, kad vedate dvigubu įrašu, o vadovas galvoja apie supaprastintą apskaitą - ar taip? O
ar Jūs jam sakėte, kad taip, t.y. be dvigubo, per daug paprasta ir vėliau, paprasčiausiai, gali iškilti keblumų? Kad inspektorė pataria kaip paprasčiau-tačiau tai nereiškia, kad geriau.
O įsakyme galima taip ir parašyti:
'Į s a k a u
1. Buhalterinėje apskaitoje naudoti dvejybinį įrašą.
2. T v i r t i n u sąskaitų planą (Priedas Nr.1).
3. T v i r t i n u atskaitingų (kuriem gali būti išduoti pinigai) asmenų sąrašą (Priedas Nr.2), atsiskaitymo su kasa laikotarpis yra vienas mėnuo.
3. T v i r t i n u darbuotojų galinčių pasirašyti apskaitos dokumentu sąrašą (Priedas Nr.3)
Na ir t.t.
Tai gali būti atskiri įsakymai. Čia pateikiau tik pavyzdėlį, o tų įsakymų visokių 'galima' prirašyti, gal tai dar nėra svarbiausia, kad vadovo nuomonė apie apskaitą pasikeistų?