VMI

M
Modestas 6750
2003-05-23 09:56 Modestas
Kažkur skaičiau kad mokesčių administratorius turi pakelti po antro skambučio ragelį? Gal padėsite kur rasti...
Praverčiau
www3.lrs.lt/cgi-bin/getfmt?C1=w&C2=210092

www.vmi.lt/Aktualijos/Teises_pareigos_admin.htm

Nu ir nieko nerandu, bet buvau tikrai kažkur skaitęs....
V
Vili 1251
2003-05-23 10:05 Vili
pirma kart girdžiu 8O 8O
M
Modestas 6750
2003-05-23 10:12 Modestas
AAAA radau...

Aš tau duosiu pirmą kartą girdžiu - sakau esu skaitęs, tik ar jis dar galioja reikia pasidomėti?
Nes nuo 2003-06 išeina nauja tvarka konsultavimo..
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1065...

II. INTERESANTŲ APTARNAVIMAS TELEFONU

10. Aptarnavimas telefonu - tai interesantų išklausymas, prašymo esmės išsiaiškinimas, informacijos apie klausimų sprendimo procedūrą suteikimas, nagrinėti ir spręsti rūpimus klausimus kompetentingų Valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojų pavardžių, telefonų, darbo (priėmimo) laiko nurodymas bei kitokios pageidaujamos viešai skelbtinos informacijos suteikimas interesantams.
11. Aptarnaujantis darbuotojas, atsakingas už interesantų aptarnavimą telefonu, turi laikytis tokių taisyklių:
11.1. po dviejų telefono skambučių pakelti ragelį;
11.2. prisistatyti skambinančiajam, t.y. pasakyti visą įstaigos pavadinimą ir savo pavardę;
11.3. atidžiai išklausyti interesantą, jeigu reikia, - paprašyti patikslinti prašymo esmę;
11.4. aiškiai ir tiksliai (be komentarų ir interpretacijų) atsakyti į klausimus;
11.5. atsakyti iš karto į paklausimą, jeigu reikia laiko išsamiam atsakymui parengti, - pateikti tikslią informaciją apie kitą kontaktą telefonu (ar kitą komunikavimo priemonę);
11.6. kalbėti ramiai, mandagiai atsisveikinti.
12. Aptarnavimo telefonu atvejai registruojami Aptarnavimo telefonu knygoje, kurios duomenys naudojami tiriant interesantų aptarnavimo srautus, nustatant paklausimų pobūdį, analizuojant aptarnavimo kokybę ir numatant jos gerinimo kryptis.
13. Šios Tvarkos 11 punkto nuostatos privalomos ir tada, kai interesantų aptarnavimo funkciją vykdo įvairių Valstybinės mokesčių inspekcijos padalinių darbuotojai.
V
Vili 1251
2003-05-23 10:15 Vili
Nejuokink tu pasaulio su tuo aptarnavimu smile niekada taip ne buvo ir nebus, ypač su tuo mandgumu, jau kartais kaip užloja, tai net pamiršti ko skambinai smile
M
Modestas 6750
2003-05-23 10:28 Modestas
Tokiu atveju reikia rašyti skundą.
Iš vienos pusės gerai iš kitos blogai....
1)Nubaus administratorių
2) Susilauksim malonių svečių įmonėje.(kerštas)
M
Modestas 6750
2003-05-23 10:33 Modestas
Gal kartais turite šabloną dėl užklausos mokesčių inspekcijai?
artas71 artas71 12029
2003-05-23 10:33 artas71
Man jau būtų keista, jei "užlotų".
Vilniuje maždaug nuo 2002 vasaros pajaučiau kitokį bendravimo
telefonu stiliu - mandagus,konkretus,jeigu nežino atsakymo - pateikia
kitą telefoną, visada pasako "Viso gero".Tiesiog visi punktai
atitinka.

Matyt, Vilniuje tvarka galioja juo nuo2002 06 smile
V
Vili 1251
2003-05-23 10:34 Vili 2011-09-11 03-10

Modestas rašė: Tokiu atveju reikia rašyti skundą.
Iš vienos pusės gerai iš kitos blogai....
1)Nubaus administratorių
2) Susilauksim malonių svečių įmonėje.(kerštas)



Išvada: bijodama 'keršto' padėkoji už 'išsamu' atsakymą ir padėdi ragalį, taip ir nesuprasdama ką tau atsakė smile Nu nesakau, kad ten visos tokios, bet yra tokia viena, nu tai ko paklausi to negausi, jau išanksto žinau jos atsakymus: 'Nu tai turbūt taaaaip reikia, o gal kitaaaaip', arba 'nu kaaa aš žinauuu', nesuprantu gal čia aš neaiškiai klausimus užduodu smile
M
Modestas 6750
2003-05-23 10:52 Modestas
Gal kartais kas įmestu pavyzduką kaip ten pildyti tą užklausą.

Jei neatsiras, tai žinau kau rasti užpildymo taisykles (nerašykit), tik va noriu laiko sutaupyti.....
Ačiū
V
Viktorija 115
2003-05-23 10:59 Viktorija
Tikrai taip. :D
Vieną kart paklausiau ar taip reikia daryti. Perskaitė ištrauką iš įstatymo kur taip parašyta kad kaip nori taip suprasi. Po to dar kart paklausiau ar taip reikia tuo konkrečiu atveju daryt. Atsakė :,, Gal taip''. tada paklausiau o gal va taip ir taip bet kitaip nei pirma. Atsakė : ,,O gal ir taip''. Tai va. smile
Beliko mandagiai padėkot o padėjus tel.ragelį riebiai nusikeikt.
Daugiau nebeskambinu. Kam gaišt laika
wolf wolf 11158
2003-05-23 11:06 wolf 2011-09-11 03-10

Modestas rašė: Gal kartais kas įmestu pavyzduką kaip ten pildyti tą užklausą.

Jei neatsiras, tai žinau kau rasti užpildymo taisykles (nerašykit), tik va noriu laiko sutaupyti.....
Ačiū

Taigi lig ir nieko sudėtingo, paprasta prašymo forma. Tiesa jau el. pastu gavau 3 atsakimus. VMI_uzklausimas_Rastu_PVZ.doc
V
Vili 1251
2003-05-23 11:07 Vili 2011-09-11 03-10

Modestas rašė: Gal kartais kas įmestu pavyzduką kaip ten pildyti tą užklausą.

Jei neatsiras, tai žinau kau rasti užpildymo taisykles (nerašykit), tik va noriu laiko sutaupyti.....
Ačiū


kažkaip rašiau laisva forma, be jokiu taisyklių
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-05-23 11:11 nieko_sau 2011-09-11 03-10
Taigi lig ir nieko sudėtingo, paprasta prašymo forma. Tiesa jau el. pastu gavau 3 atsakimus.


Nejaugi jau galima siųsti el.paštu? Skaičiau, kad tik įsigaliojus naujai tvarkai. Reikės pabandyti.
wolf wolf 11158
2003-05-23 11:15 wolf 2011-09-11 03-10

nieko_sau rašė: Taigi lig ir nieko sudėtingo, paprasta prašymo forma. Tiesa jau el. pastu gavau 3 atsakimus.


Nejaugi jau galima siųsti el.paštu? Skaičiau, kad tik įsigaliojus naujai tvarkai. Reikės pabandyti.

Galima, kai buvo FR0453 būmas, tai nusiunčiau nemažai laikškų, į ką galėjo į tą atsakė - veiksmas Vilniuje.
V
Vili 1251
2003-05-23 11:19 Vili
kažin kaip Kaune smile O greit atsako?
wolf wolf 11158
2003-05-23 11:31 wolf
Man per 1.5 -2 savaites atsake.
Kauno - kauno.apskr.rastai@vmi.lt.
Reikalavimai:
Sabject: trumpa klausimo esme.

Tekste butinai nurodyti:
Įmnės pavadiniamą:
Įmonės kodą:
Adresą:
Telelefoną:
Atstovą:
V
Vili 1251
2003-05-23 11:35 Vili
Ačiu, kartais jaučiuosi tokia atsilikusi smile
M
Modestas 6750
2003-06-25 06:59 Modestas
Ar mokesčių inspekcijoje paprašius parodo kiek yra grąžintina (PVM) suma kiekvieną mėnesį? Ar jie tokios informacijos neskelbia?
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-06-25 07:11 nieko_sau
VMI visada reikia pačiam susitikrinti apskaitos skyriuje (Klaipėdoje tai 118 kab.) visų mokesčių likučius. Aš tai darau labai dažnai, nes neįsivaizduojate, kiek daug yra netikslumų jų kompuose.Mano vos ne kiekvienoje įmonėje jų likučiai netinka su mano ir ne dėl mano kaltės, kaip pvz-du kartus suvesta ta pati PVM deklraracija, suvesta ne mano įmonės deklaracija, nepadaryti užskaitymai pagal prašymus-yra buvęs skirtumas iki 100000 lt. Ir taip beveik visi mokesčiai. Taip kad pasitikrinti profilaktiškai tiesiog būtina kiekvieną mėnesį. Kai neši tarpusavio mokesčių užskaitymą pas mus reikalauja apskaitos skyriaus suderinimo parašo, tai tuo metu ir gali pasitikrinti, o kaip kitur?
Dalia29 Dalia29 12616
2003-06-25 09:06 Dalia29
Vilniuje tas pats. Aš dažnai prašau pažymų dalyvavimui konkursuose, tada ir susiderinu. Nežinau, ar mums sekasi, bet apskaitos skyriuje labai malonios dirba. O likučiai su jais ir man neina, nors kai tikrino VMI , buvom susiderinę čiki piki, o dabar vėl neina.
Pamokanti istorija, kodėl reikia su jais susiderinti.
Vieną gražų ankstų rytelį aš pasiruošiau daryti didelį labai labai skubų tarptautinį pavedimą, atsidarau bankinę programą, o ten likučiuose- nulis. Išdidus inkasinis iš VMI. Bliamba (atsiprašau), vos infarkto negavau, o nekalbu apie šefo reakciją. Pasirodo, kažkokia višta VMI įvedinėdama PVM deklaracijos duomenis, ne į tą stulpelį suvedė; ir vietoj gražintino, gavosi nedamokėtas PVM. Į sąskaitą grąžino gal po kokių trijų savaičių. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui