Sveiki visi :) Esu pradedančioji buhalterė, neseniai įstojau mokytis. Norėjau labai paprašyti pagalbos. Galbūt kas nors galėtų įvardinti ar išdėstyti visus pagrindinius buhalteriui tenkančius darbus. Na tarkime suvesti pirkimo ir pardavimo sąskaitas į programą, įdarbinti darbuotojus, skaičiuoti DU, teikti deklaracijas... Žinau, kad skamba kvailai, bet turbūt visi nuo nulio pradedame :) Taip pat gal kas galėtumėte paaiškinti kokias deklaracijas privaloma teikti kas mėnesį? PVM ir Sodrą? Nesmerkit manęs neišmanėlės..
Būčiau labai labai dėkinga kas pagelbės ir paaiškins :) Kadangi studentė, tai atsiskaityti galiu nebent dideliu dėkingumo arba geriausiu atveju galiu pasiūlyti pdf knygų, nes turiu nemažą kolekciją kompiuteryje. Ačiū dar kartą ir lauksiu patarimų :)