AHostli rašė:
Yra laukelis "Dokumento data, pavadinimas ir numeris" - kai apmoku saskaitras viskas aisku, taciau kai i islaidas itraukiu SoDros, PSDF ir kitas mokestines prievoles, koki dokumenta reikia nurodyti, t.y. ka irasyti i ta laukeli?
Taip pat klausimas, ar GPM (27 proc) irgi itraukiamas i islaidas ar kaip?
Gyventojas daro atskirą įrašą Pajamų–išlaidų apskaitos žurnale, kai faktiškai gauna pajamų iš individualios veiklos arba faktiškai patiria išlaidų, susijusių su faktiškai gautomis individualios veiklos pajamomis, laikomų leidžiamais atskaitymais.
Gyventojas, pildydamas žurnalą, nurodo:
1 skiltyje – įrašo eilės numerį;
2 skiltyje – pajamų (pinigų) gavimo arba
išlaidų dokumento apmokėjimo datą;
3 skiltyje:
- arba gyventojo išrašyto dokumento datą, pavadinimą ir numerį ;
- arba išlaidų, laikomų leidžiamais atskaitymais ir susijusių su į žurnalą įtraukiamomis konkrečios individualios veiklos pajamomis, dokumento datą, pavadinimą ir numerį;
- arba vidaus dokumento datą, pavadinimą ir numerį (inventorizacijos akto, pažymos, ilgalaikio turto nusidėvėjimo skaičiavimo dokumento, kasos aparato „Z“ ataskaitos ir kt.).
Iš to darome išvadą: reikia nurodyti mokėjimo nurodymo Nr. ir datą, nes kaip ir pajamos, taip ir išlaidos pripažįstamos jų paturėjimo/gavimo/išleidimo metu.
Sumokėtas gyventojų pajamų mokestis kaip pelningos veiklos rezultato prievolė nėra VEIKLOS išlaidos ir niekaip neatsivaizduoja tame žurnale .