rasa002 rašė:
admin123 rašė:
asmens saskaitu korteles maniau yra kas kita, as kalbu apie asmens koreteles?
Gal pagelbės
Pagal dokumentų saugojimo terminus sudaromi atskiri ilgai saugomų bylų apyrašai. Viena iš ilgai saugomų dokumentų rūšių yra personalo dokumentai. Jiems paprastai sudaromi du apyrašai: viename įrašomi personalo įsakymai, darbuotojų sąrašai, darbuotojų asmens sąskaitų kortelės ir kt. Kitame - atleistų darbuotojų asmens bylos ir asmens kortelės. Asmens bylos ir kortelės sisteminamos pavardžių abėcėlės tvarka. Įstaigose, kuriose personalo bylų nedaug, gali būti sudaromas vienas ilgai saugomų dokumentų bylų apyrašas, pirma įrašant personalo įsakymus, asmens sąskaitų korteles, po to - atleistų darbuotojų asmens bylas ir korteles
Tik dar kartą asmeniškai patariu, neįrišinėkite šių visų jums "reikalingų" visokių bylų , nes kai kažkada kažkas pridavinės archyvui teks viską per naują perdaryti.