Prekės įvežtos iš EU, tiekėjas
A- PVM mokėtojas;
gavėjas
B- mūsų įmonės pirkėjas;
mokėtojas
C- mūsų įmonė.
Invoice'ą gavome mes(
C)
(tikiuosi, pirkėjas ( B
) gavo tik packing list, kitaip- žinuos pirkimo kainą
).
Ar turėčiau prašyti, kad prekių gavėjas (
B) atsiustų mums (
C) prekių gavimo dokumento (packing list ar ką jie ten gavo) kopiją?
Nes dėl importo PVM kažkaip abejonių neturiu: D25=K47 įrašą darome invoice'o turėtojai- mes (
C)
Ar ko nors nežinau ir kur nors suklydau

Ačiū
Sumautai parašiau, bet trikampiai santykiuose -visada sudėtingi...
Dar nevisai aišku šiuo atveju, kaip parodyti patį prekių judėjimą? Ir kada išstatyti pirkėjui (
B) PVM sąskaitą-faktūrą? Ar kai visos prekės bus gautos, ar dalimis? (Nes čia toks paslaugų/prekių sukomplektuotas, kelių mėnesių bėgyje, pardavimas

)
Truputuka ne į tą temą pakliuvau, prašau atleisti, bet nelabai išėjo rasti tinkamesnę vietą