Tax.lt narys smalsute52

S
Tax.lt narys nuo
2011-07-13
smalsute52
forume parašė 15 žinučių

Naujausios žinutės:

2013-01-02 13:16 Įvairūs » Priedai už darbą lauko sąlygomis » #1117960

[/quote] Tai, kas nurodyta DS, negali būti keičiama vien darbdaviui sugalvojus. smile

[/quote]

Dėkui už atsakymą, mano irgi tokia pati nuomonė
2013-01-02 12:37 Įvairūs » Priedai už darbą lauko sąlygomis » #1117939

dircius rašė:
Sveiki,

Noriu pasiteirauti ar imone privalo (istatymu numatyta tvarka) moketi priedus darbutojams, dirbantiems lauko salygomis? ar cia imones vidaus taisykles ka numato, tai ta?

dekoju

DS nurodytas priedas už darbą lauko sąlygomis 300 Lt. Vieną mėnesį darbdavys sugalvojo lauko priedą sumokėti tik už 5 darbo dienas, nors darbuotojas (darbų vadovas) dirbo visą mėnesį tame objekte. Ar privalo darbdavys perspėti, dėl priedo mokėjimo nutraukimo ir kokia tvarka, ar turi būti rašomas įsakymas, ar pataisymas DS
2012-01-13 13:19 Bendra » Sodra » #1020020

edute rašė:
Ar čia man vienai Sodros EDS streikuoja?
Mano el.parašo nepriima, rašo, kad tokio duomenų bazėje nėra, nors jau seniai teikiu, o VMI tinka


Gali būti pasibaigęs įgaliojimas pasirašyti draudimo pranešimus. Man taip buvo.
Reikia užpildyti formą IG-1, kurioje nurodoma koks asmuo yra įgaliojamas pasirašyti pranešimus, turi pasirašyti direktorius, uždėti antspaudą ir nuvežti į Sodrą. Tuomet jie įtraukia į duomenų bazę.
2012-01-13 11:50 Bendra » Garantinis fondas » #1019976
o jei man gaunasi mokėti 0,61 Lt. tai mokėti 1 Lt ?
o tai kaip parodyti tą susidariusį skirtumą ?
2011-09-09 13:43 Įvairūs » FR0791 formos pildymas » #984192

Loreta13 rašė:

vvirginija1 rašė: Jei buhalteris serga, jo nedarbingumo laikotarpiu pavaduoja direktorius, ar reikia pateikti FR0791 formą su pakeitimais? smile
Priklauso nuo keletos dalykų :))
Pirmiausiai, kiek ilgai ir ar sunkiai sirgs ir ar tuo laiku jis galės teikti VMI deklaracijas.
Tarkime, sunkiai susirgus ir neturint galimybės teikt deklaracijas VMI jas realiai turės teikti kitas asmuo.
Nes, kaip jau rašiau, savo prisijungimo prie EDS kitiems duoti naudotis ne visi gali.
Nes jungiasi per asmeninius bankus.
Taigi, jį ir pranešti reikia ir su juo EDS sutartį sudaryti reikia.
Su direktoriais kai kada EDS sutarties sudaryt nereikia, nes jie gali prisijungti prie įmonės EDS per įmonės banką .
Štai ir svarstykite :))


Iškilo tuomet klausimas, tai ar būtina vežti popierinę sutartį į VMI dėl EDS, ar gali direktorius per banką pats, o ne buhalteris teikti pvz. formą FR0572 ( paruošia buhalteris, o pateikia direktorius) ?
2011-09-08 12:31 Gyventojų pajamų mokestis » FR0572 » #983697

urtele rašė:

smalsute52 rašė: Pirmą kartą pildysiu FR0572. Jei DU už rugpjūčio mėn. išmokėtas rugsėjo 8 d., iki kada reikia pateikti FR0572 ir sumokėti GPM ?

GPM iki 09 15, o deklaraciją pateikti už 09 išmokėtas sumas iki 10 15


Dėkui volgadon ir urtele. Dabar jau žinosiu.
2011-09-08 12:05 Gyventojų pajamų mokestis » FR0572 » #983686
Pirmą kartą pildysiu FR0572. Jei DU už rugpjūčio mėn. išmokėtas rugsėjo 8 d., iki kada reikia pateikti FR0572 ir sumokėti GPM ?
2011-09-07 13:52 Darbo teisė » Antraeilės pareigos kitoje imonėje » #983410
Ar pildant 1-SD formą nurodoma, kad tai antraeilės pareigos ?
2011-09-07 13:29 Darbo teisė » Antraeilės pareigos kitoje imonėje » #983401
Darbuotojas, norintis eiti antraeiles pareigas (dirbti darbą), iki darbo sutarties sudarymo turi pateikti darbdaviui, kuris darbuotoją priima į antraeiles pareigas (darbą), iš pagrindinės darbovietės gautą pažymą, kurioje turi būti įrašytas darbo laikas.

Gal galėtumėt parašyti ( ar atsiųsti) kaip tą pažyma turi būti surašyta
2011-08-18 16:18 Bendra » Dėl PSD » #977729
[quote=artas71]

smalsute52 rašė: .... jei padėtumėt naujokams suvokti tas visas mokesčių subtilybes.


Mes dar patys visų subtilybių nesuvokiam...

O įmonei už diriką reiks mokėti nuo algos - nesvarbu, 0,5 Lt ar milijoną.
Įsigalioja kitą mėn. pradėjus mokėti. Jeigu nutrūktų - pvz. nemokėtų 3 mėn.

Labai dėkui, va kai yra gerų žmonių tai po truputį ir sužinosim tas visas subtilybes
2011-08-18 15:05 Bendra » Dėl PSD » #977690
domina tas pats klausimas. Naujas UAB, kolkas nevykdoma jokia veikla, dirba tik direktorius, po 1 val per dieną, apmokant minimalų val užmokestį 4,95 Lt. . Ar reikia mokėti 72 Lt, ar tik 9% nuo apskaičiuoto darbo užmokesčio ? Kažkur skaičiau, kad tokiu atveju sveikatos draudimas įsigalioja kai yra sumokami 3 minimalių atlyginimų dydžio suma. Gal aš čia ką netaip supratau.
Būčiau dėkinga, jei padėtumėt naujokams suvokti tas visas mokesčių subtilybes.
2011-07-18 15:42 Bendra » Darbas ne pilną darbo dieną. » #969212

Alina55 rašė: [quote=smalsute52][/quote]
Nereikia.


Ačiū už atsakymą
2011-07-18 15:26 Bendra » Darbas ne pilną darbo dieną. » #969205

ErnestaL rašė: Sveiki,

Gal kas gali padėti. Jeigu darbuotojas dirba antraeilėse pareigose po vieną valandą per savaitę ar reikia pranešti Darbo Inspekcijai? Yra kažkokia speciali forma? smile



O jei neantraeilės pareigos, naujai įsteigtas UAB, kolkas veiklos nevykdo ir direktorius dirbs tik po 1 val per dieną ar reikia pranešti Darbo inspekcijai smile
2011-07-18 15:12 Darbo teisė » Klausimas dėl veiklos vykdymo ir Sodros » #969198

Tess rašė: Įdarbinate tada, kai pradedate vykdyti veiklą.
Užsiregistruoti mokesčių mokėtojų registre galite čia: www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10127656


labai dėkui už atsakymą.
O tai užsiregistruoti reikia pačiam, nelaukiant kol atsiųs laišką? tai taip išeina jeigu firma dar bent mėnesį neplanuoja vykdyti jokios
veiklos tai ir sodrai nesiųsti 1-SD formos, dėl direktoriaus priėmimo?
O kaip tuomet elgtis pildant FR0791
formą, ten reikia nurodyti kas tvarkys apskaitą, mums tai darys apskaitos
firma, vadinasi reik su ja pasirašyti sutartį, o jei gu direktorius neįdarbintas, tai jis ir sutarties pasirašyti negali, ar sutartį su apskaitos firma gali pasirašyti steigėjas (akcininkas) ???
Steigėjas( akcininkas) nebus firmos direktorius, juo bus samdomas asmuo.
2011-07-18 13:05 Darbo teisė » Klausimas dėl veiklos vykdymo ir Sodros » #969090

suopis rašė: Sveiki,

Man iškilo klausimas dėl ekonominės veiklos vykdymo ir registravimosi Sodroje. Buvo neseniai įkurta įmonė, kuri dar nevykdo jokios realios veiklos. Dabar imonėje yra tik direktorius, kitų darbuotojų nėra.

Sodroje paskambinus pasakė, kad užregistruoti darbuotoją(direktorių) reikia tik jei vykdoma ekonominė veikla. O ar pinigų išėmimas iš imonės sąskaitos į kasą yra traktuojama, kaip ekonominė veiklą? Galbūt kas nors buvote susidūrę su panašia situacija?

Iš anksto dėkoju už atsakymus


Man irgi reiktų jūsų patarimo. UAB įregistruotas RC 2011.06.28. VMI perdavė 06.29 . Kaip supratau paskaičiusi VMI puslapyje, jie turi atsiųsti registruotą laišką su dalinai užpildyta forma 780 per 5 d.d.. Bet iki šiol nieko negaunam ir dar neperdavėm sodrai dėl direktoeriaus įdarbinimo, nes kaip supratau VMI informuos Sodrą ir jie tai pat per 2 d.d. turi atsiųsti laišką. Gal elgiuosi neteisingai, kada turi būti įdarbintas direktorius ? Nes jau darosi neramu, gal vėluojam su įdarbinimu. kolkas veiklos jokios nevykdom, darbuotojų nėra . Labai lauksiu atsakymo. Dėkui
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui