Gal pakonsultuosit...
viena darbuotoja išėjo dekretinių atostogų. Į jos priimta kita darbuotoja (terminuota sutartis iki pirmosios dekretinių pabaigos, kuri bus pratęsta vėliau iki VPA pabaigos). Pirmoji darbuotoja pasibaigus dekretinėms eiti kasmetinių atostogų (turi sukauptų) ir tik poto į VPA.
kokie būtų buhalteriniai niuansai tokiu atveju ir forminimas pakaitinės darbuotojos, kad jos nereiktų atleisti pirmosios atostogų metu? ir visas forminimas tokiu atveju nuo A iki Z (su formų sodrai pateikimais ir pan.)?
P.S. buhalterė nelinkus pati gilintis į tai, todėl nenori leisti daryti tarpą tarp dekretinių ir VPA. o kadangi man svarbu(palankiau taip finansiškai), tai tenka pačiai domėtis. o kadangi ne buhalterė, tai klausimas neprofesionalus ir noris info išsamios nuo ko pradėt ir kuo baigti forminimą