Tax.lt narys escudo

E
Tax.lt narys nuo
2004-08-10
escudo
forume parašė 11 žinučių

Naujausios žinutės:

2005-04-04 13:24 Apskaita & Auditas » Foreign bank charges » #158165

Bingo rašė: Norėčiau jūsų konsultacijų tokiu klausimu. Kalba eina apie pavedimus gaunamus iš užsienio, kuriuose pavedimo siuntėjas nurodė, kad pavedimo mokestį sumoka pinigų gavėjas. Ir tada gaunasi kad banko išraše stovi suma mažesnė nei turi būti pagal atitinkamą sąskaitą pirkėjui, o pavedimo pastabose įrašas - Foreign bank charges 15 EUR. Klausimas būtų, ar man palikti pirkėjo skolą 15EUR ar visgi tai įvardinti kaip sąnaudas, o pirkėjo skolą padengti visą? Pasikartosiu, kad tas 15EUR atskiru įrašu banko išrašuose neišskirtas, o su pirkėju dėl tokio mokėjimo (mokesčiai gavėjui)tartasi nebuvo.


Aš tuos 15 EUR dėčiau į sąnaudas, skolos mokėtojui nepalikčiau. Ir nesvarbu, kad išraše atskira eilute neįrašyta. Iš išrašo matosi, kad bankas (turbut tarpinis-korespondentas) nusirase uz paslaugas - ir baigta. Taip dariau dirbdamas vyr. buhalteriu ir jums taip pat patariu.
2005-03-23 08:59 Apskaita & Auditas » Namų bendrijos apskaita » #154987

renvika rašė: Noreciau paklausti ne apie apskaita . Galvojame name kurti bendrija. Gal kas galetu imesti nuoroda, kur butu galima paskaityti apie bendrijos privalumus bei trukumus. O gal kas jau turite sisikure namo bendrija? Pasidalinkite patirtimi.


Visais DNPSB (Daugiabučių namų patalpų savininkų bendrijų) klausimais nemokamai konsultuoja: VŠĮ BŪSTO AGENTŪRA www.bkagentura.lt

Apskaitos tvarka reglamentuoja naujas (Nuo 2004 11 22) FM įsakymas 1K-372:
"DĖL PELNO NESIEKIANČIŲ RIBOTOS CIVILINĖS ATSAKOMYBĖS JURIDINIŲ ASMENŲ BUHALTERINĖS APSKAITOS IR FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS SUDARYMO IR PATEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO": www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=2460...
2004-10-18 16:34 Mokslas » Kaip tapti geru buhalteriu? » #113826

Bile_kas rašė: Tris kart dienoj - iš ryto, per pietus, ir vakare prieš miegą skaityk tax.lt smile
Dar labai padeda kokie kursai, ar blogiausiu atveju koks vienas kitas aukštasis. smile O jei nori būti vyr.buhaltere, reikia turėti drąsos ir jėgų pasakyti: "Aš padarysiu tvarką!"


Jėgu, drąsos ir žiniu padaryti tvarka neu=tenka jei nėra palaikymo iš direktoriu ir savininku. Daryk tvarka kiek nori - jei direktoriai nieko nesuderinę patys pačiu patvirtintą tvarka lažo, tai paskui juos seka vadybininkai ir pan. Likęs vienas tvarkykis iki naktų ir pažaliavimo kitų privirtą košę srėbdamas - tik būsi balta varna. Vyr. finansininkas įmonėje turi buti dešinioji ranka direktoriui. Jei to nėra - geriau tokią įmonę palikti. Pats buvau į tokią situaciją papuolęs kur požiūris į buhalterą - viskam prieštaraujantis stabdis, pedantas, zubrius ir pan., kuris, atseit, reikalauja daug popierizmo. O ka padarysi jei tokie istatymai? Daugelis vadybininkų iš viso žodžio įstatymas nežino ir privadybina tiek, kad vien mokestiniai nuostoliai. Sekmės ir kantrybės atstovaujant šią profesiją!
2004-09-27 19:33 Bendra » APSKAITA PERDUODAMA APSKAITOS ĮMONEI.KAIP SU FINANSININKU? » #108820

angelka rašė: To escudo: O tu žinai tokį atvejį, kada įmonei baudas kompensavo įmonės buhalteris smile smile


Taigi, matau, sutareme, kad kriterijus - FIRMA pasirenka IMONE apskaitai tvarkyti ir atleidzia buhalteri, nes FIRMA atsakingiau dirba - atkrenta.
Kriterijus vienas - pigiau. Juk visi renkasi viska pigiau.

Mano nuomone buhalteris FIRMOJE geriau nei IMONE tvarkanti apskaita, nes:

1.Buhalteris po baudavimu ir delspinigiu bent jauciasi kaltas, stengiasi pasitaisyti, tobuleja ir neina pas darbdavi premijos.

-1.Apskaita tvarkanti IMONE gi ismeta apskaita tvarkiusi apskaitininka lauk ir laukia teismu is bauduotos imones. Geriausiu atveju (jei santykiai silti) apskaita tvarkanti IMONE keliems menesiams sumazina ikaini uz paslaugas, taciau susilaukti nauju baudu ar delspinigiu rizika ta pati.

2. Buhalteris dirbantis vietoje "kaulais jaucia" imones specifika, zino kaip verslo procesus dokumentuojant viska "susvelninti" FIRMAI palankesne linkme.
-2.Apskaita tvarkanciai IMONEI ant visko nusispjaut - ji tik viska suregistruoja, nuostolis ar pelnas jai nesvarbu.

3.Bet kada gali israsyti pazyma bet kam operatyviai pasinaudojant duomenu baze.
-3.Apskaita tvarkanti IMONE turi visa duomenu baze, FIRMAI ja pasinaudoti sunku, veliau tuo IMONĖ santazuoja FIRMĄ ir kelia įkainius.

4.Operatyviai analizuoti verslo procesus imoneje pasinaudojant VIETOJE esancia duomenu baze.
-4.Apskaita tvarkanti IMONE turi visa duomenu baze, FIRMAI ja pasinaudoti sunku, taip pat ir atlikti operatyvią analizę.

5.Jei darbo sąlygos (direktorius vyr. buhalterį laiko savo dešiniąja ranka, kabinetas, periodika, PC, ryšiai, seminarai), atmosfera įmonėje ir alga geri - buhalteris (jei jis tikras geras buhalteris) dirbs ir dirbs toje pacioje imoneje, įmonė visada žinos savo rezultatą einamu momentu ir tas rezultatas bus geras. Tai naudinga darbdaviui, kadangi buhalteris neišeis išsinesdamas praktikoje igyta uoslę, intuiciją, informaciją atmintyje.
-5.Apskaitą tvarkančiose IMONĖSE buhalteriai tvarko apskaita 5-10 - iai įmonių vienu metu, jiems galvose viskas pinasi, vaziuoja stogai. Tokiose imonese žmonės neišdirba ilgiau nei 1,5 m., o like ten yra visiški bepročiai, su kuriais nėra apie ką kalbėti - tik apie skaičius ir debeta bei kreditą. Tiesa jei tam yra laiko:) Vertybių krizė

6.Yra dar daug kitų pliusų, kur savas buhalteris FIRMOJE yra daug geriau nei ĮMONĖ tavarkanti apskaitą.

Laukiu prieštaravimų :)
2004-09-27 18:29 Bendra » APSKAITA PERDUODAMA APSKAITOS ĮMONEI.KAIP SU FINANSININKU? » #108805

irena29 rašė: Sveiki,
gavau informacijos, kad mano vyr.finansininko darbus norės perduoti apskaitą tvarkančiai įmonei. Gal kas buvos susidurę - kaip turėtų tai teisingai įforminti ir informuoti darbdavys, juolab, kad neteksiu darbo vietos. Konkrečiai nieko nepasakė, bet linkmė aiški.
Juk naikinant darbo vietą priklauso atitinkamos išmokos, o šiuo atveju, man rodos aš jau kabu ant šakos :))

Ačiū


Gerbk savo profesija, nepasiduok. Nepasirasinek ant jokiu prasymu iseiti savo noru, tegul moka kompensacijas. Tokie ten draugai ir gimines jei meta uz borto. Kuo daugiau reksi ir sakosies - tuo daugiau gerbs ir skaitysis. Tik islauk to momento, kai tau pasakys, po to pareikalauk visko kas tau prikalauso - juk ner ka prarasti.
O kas del firmos apskaitos perdavimo IMONEI, tai kai IMONE tvarko apskaita - gerai, kai firmos verslas nedidelis, darbuotoju nedaug. Bet kai FIRMA isauga, joje dirba daug darbuotoju, bent 15, tai savas finansininkas daug geriau, nei IMONE, nes visa apskaitos informacija ir dokumentai yra FIRMOJE po ranka.
Pats viska savo kailiu patyriau-dirbau tiek apskaita tvarkancioje IMONEJE tvarkydamas apskaita 5 FIRMOMS, tiek FIRMOJE, kuriai apskaita tvarko IMONE. Abiem atvejais dirbti veza stoga, kadangi prastai su atsakomybe ir operatyvia apskaitos informacija.
O jei VMI ka nors bauduoja - visada pirmiausia bauduoja FIRMA, o si tik tada per teismus turi galimybe prisiteisti baudas ir delspinigius is blogai apskaita tvarkancios IMONES.
Ar kas nors zinote realu atveji, kai apskaita tvarkanti IMONE kompensavo baudas ir delspinigius paslaugas uzsakiusiai FIRMAI?
2004-09-14 17:33 Bendra » Antraeilės pareigos » #106268

GONTA rašė: Reikalingas JŪSŲ patarimas!
Štai su kokia problema susidūriau:
Įmonė veiklą vykdo nuo 2001m., ir nuo pat pradziu iki dabar tos imones vyr.buhalterė niekam (kam reikejo) neskaičiavo atlyginimo kaip antraeilininkui, nors ir pati tokia yra smile Tačiau nei sutartyse, nei prašymuose priimti į darbą nėra nurodoma, kad priimama į antraeiles pareigas. Juk 2001m. darbuotojas dar laisvai negalėjo pasirinkti, kokia darbovietė pagrindinė, kokia ne. Tai jam, jau dirbančiam kt. darbe, automatiškai turėjo būti skaičiuojama alga kaip antraeilininkui, ar ne taip? Ar čia aš ko nors nesuprantu?


Turiu tau pasiulyma - jei kazka pridirbo sena buhaltere - nesuk sau galvos, tai i tavo pareigas neieina jos klaidas taisyti. Gal patinka seseti iki isnaktu? :) Arba butinai pasakyk direktoriui, kad yra va tokia problema, tau kainuos papildomai tiek ir tiek laiko perdaryti ir kad tau uz tai priklauso :) Gerbkime savo profesija ir nedirbkime uz dyka.
2004-08-19 19:02 PVM » Parašo antspaudukas » #101435

tralialia rašė: Mano direktoriui atsibodo pasirašinėti šūsnis popierių ir sumąstė, kad kažkaip gal galima būtų pasigaminti antspaudą jo parašo kopijos? smile
Ką manot?


Neseniai kalbėjau su pažįstama iš Vilniaus energijos (sąskaitos už šildymą ir pan.) - tos kur kiekvienas mūsų gaunam. Pažįstama pasirašinėja ant sąskaitų. Tik, pasirodo, parašas tas ne originalus, o atspausdintas printeriu kartu su visa sąskaita, vardu pavarde ir pareigomis. Spausdindami sąskaitas jie atspausdina tą parašą visiems vienodą (skaitmeninė technologija).
Tu ką - kvankt, ji man pasakė, - tiek tūkstančių sąskaitų mes kelios sąskaitininkės vienu metu per kelias dienas fiziškai pasirašyti nepajėgtume!

Aš manau, kad dar keletą metelių - ir pas mus bus kaip Anglijoj, kur galioja sąskaitos atfaksuotos be jokių parašų. (mes taip darom, anglai nesiskundžia, o apyvartos milijoninės!) :)
2004-08-11 12:27 Įvairūs » Igaliojimo automobiliui forma rusu kalba » #99294
Sveiki biciuliai,

Vykstu i komandiruote Baltarusijon automobiliu registruotu "ant sefo".
Kad kaimyniniai milicininkai neterorizuotu, noriu pasiruosti igaliojima rusu kalba.

Gal kas turit automobilio igaliojimo forma rusu kalba?

Padekit, Aciu.
2004-08-10 18:29 Gyventojų pajamų mokestis » Išmokos pagal avanso apyskaitas apmokestinamos? » #99090

Rasida rašė:

escudo rašė: 2. Komandiruotėms avansas specialiai nemokamas (juk visada permoka direktoriui) - dokumentus užsienio valiuta apskaitau išvykimo i kom. datos kursu. Gal reikia imti datą tą, kai direktorius pinigus (avansą) išsiėmė paskutinį kartą prieš komandiruotę?



Viskas tvarkoje, nuo 2004 01 01 kelionės išlaidos apskaitomos pagal išvykimo į komandiruotę dienos kursą, nepriklausomai nuo avanso išmokėjimo datos.

Man tik įdomu pasidarė dėl tų grynųjų išėmimo. Nejau nesipajamuojat sumų, išimtų grynaisiais iš banko?



Direktorius pinigus is banko persiveda tiesiai sau i kortele banke. As israse matau - ismoka pagal avanso apyskaitas (direktoriaus PAVARDE)
2004-08-10 18:22 Gyventojų pajamų mokestis » Išmokos pagal avanso apyskaitas apmokestinamos? » #99082
Mano įmonėje vadovas (jis taip pat vienint. akcininkas) išsima pinigus grynais. Aš juos registruoju kaip išmokas pagal avanso apyskaitas - direktoriaus skola imonei. Vėliau direktorius pristato įvairius pirkimo dokumentus (pirkimai grynais). Taip pat ir dokumentus is komandiruočiu po užsienį. Tą direktoriaus skolą gesinu ir priskaičiuojamais komandiruotpinigiais (dažnai keliauja). Realiai direktoriui visada yra permoka. Dabar ją noriu gesinti ir paskirstytais dividendais už praeitus metus (realiai pinigų nemokėsim - direktorius kaip akcininkas rašo prašymą - D 485 išnyksta mokėtini dividendai jam kaip akcininkui = K 256sumažėja jo kaip vadovo skola įmonei pagal avanso apyskaitas. Čia žinoma papildomai susimokamas GPM 15 proc..

1. Ar gali VMI prisikabinti ir priskčiuoti kokiu mokesčiu ir delspinigiu (pripazinti gyventojo pajamomis) avansu direktoriui išmoketas sumas?
2. Komandiruotėms avansas specialiai nemokamas (juk visada permoka direktoriui) - dokumentus užsienio valiuta apskaitau išvykimo i kom. datos kursu. Gal reikia imti datą tą, kai direktorius pinigus (avansą) išsiėmė paskutinį kartą prieš komandiruotę?

Būčiau labai dėkingas už komentarus - neturiu su kuo pasitarti
2004-08-10 18:13 Įvairūs » Išmokos avansu pagal avanso apyskaitas apmokestinamos? » #99080
Mano imoneje vadovas (jis taip pat vienint. akcininkas) išsima pinigus grynais. Aš juos registruoju kaip išmokas pagal avanso apyskaitas - direktoriaus skola imonei. Vėliau direktorius pristato įvairius pirkimo dokumentus kai pirkta grynais. Taip pat ir dokumentus is komandiruočiu po užsienį. Tą direktoriaus skolą gesinu ir priskaiciuojamais komandiruotpinigiais (dažnai keliauja). Realiai visada yra permoka direktoriui. Dabar ją noriu gesinti ir paskirstytais dividendais už praeitus metus (realiai pinigų nemokėsim - direktorius kaip akcininkas rašo prašymą k- išnyksta mokėtini dividendai jam kaip akcininkui = sumažėja jo kaip vadovo skola įmonei pagal avanso apyskaitas. Čia žinoma papildomai susimokamas GPM 15 proc..

1. Ar gali VMI prisikabinti ir priskčiuoti kokiu mokesčiu ir delspinigiu (pripazinti gyventojo pajamomis) avansu direktoriui išmoketas sumas?
2. Komandiruotėms avansas specialiai. nemokamas (juk visada permoka direktoriui) - dokumentus uzsienio valiuta apskaitau išvykimo i kom. datos kursu. Gal reikia imti datą tą, kai direktorius pinigus (avansą) išsiėmė paskutinį kartą prieš komandiruotę?

Būčiau labai dėkingas už komentarus - neturiu su kuo pasitarti
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui