GONTA rašė: Reikalingas JŪSŲ patarimas!
Štai su kokia problema susidūriau:
Įmonė veiklą vykdo nuo 2001m., ir nuo pat pradziu iki dabar tos imones vyr.buhalterė niekam (kam reikejo) neskaičiavo atlyginimo kaip antraeilininkui, nors ir pati tokia yra
Tačiau nei sutartyse, nei prašymuose priimti į darbą nėra nurodoma, kad priimama į antraeiles pareigas. Juk 2001m. darbuotojas dar laisvai negalėjo pasirinkti, kokia darbovietė pagrindinė, kokia ne. Tai jam, jau dirbančiam kt. darbe, automatiškai turėjo būti skaičiuojama alga kaip antraeilininkui, ar ne taip? Ar čia aš ko nors nesuprantu?
Turiu tau pasiulyma - jei kazka pridirbo sena buhaltere - nesuk sau galvos, tai i tavo pareigas neieina jos klaidas taisyti. Gal patinka seseti iki isnaktu? :) Arba butinai pasakyk direktoriui, kad yra va tokia problema, tau kainuos papildomai tiek ir tiek laiko perdaryti ir kad tau uz tai priklauso :) Gerbkime savo profesija ir nedirbkime uz dyka.