rucike rašė: Gal kam nors teko dirbti arba dabar dirbate su CRM programomis. Gal galite pasidalinti patirtimi ir įspūdžiais ? Valdžia nori pirkti, pradžiai norisi vartotojų atsiliepimų, o jau paskui kreiptis į platintojus
Sveiki,
CRM vertingas tada, kai imone pasiryzusi su sistema dirbti, kaip ir su bet kuria kita sistema. Tai reiskia, kad reikia ivedineti visus duomenis, ko nedarant, CRM naudojimas dazniausiai ir numirsta...
Nesutinku, kad CRM padeda tik su imones klientais. Beje, labai padeda, ypac ten, kur dirbama su projektais ir darbuotojui pasikeitus, kita snebezino, nei kas buvo daryta, nei kodel, nei kokiom salygom. Tada klientas gali lipti ant galvos "o man sake, zadejo..."
Taciau is kitos puses, CRM gali buti ir vidinis darbuotoju valdymas: gimtadieniai, svarbi info ir pan.
O geriausiai, kai CRM naudojamas dar ir marketingo reikmems. Tada aiskiai matyti, koks klienta sis kur atejo, kokios akcijos pasiteisino ir t.t. Tai ir yra pagrindine CRM paskirtis, beje, tik pas mus nelabai naudojama.
O atskiros as irgi nerekomenduociau - geriausia, kaip buna su naudojama sistema, Navision ar dar kokia - tada viskas tiesiogiai susieta, nereikia desimt kartu ivedineti informacijos, nereikia papildomos technikos ir pan...