Jus, vel krypstate i Navisiono CRM funkcionaluma. Jus isskyriate CRM srytys, kurie yra Navisione.
i4tost rašė:
Mano nuomone, CRM yra skirtas pardavėjams ir marketingo personalui (jei kalbame apie pardavimų dalį), bei aptarnavimo komandai."
T.y. Jus isvardinate srytys, kurios yra Navisione.
Navisione, kaip Jus zinote, yra 2 CRM moduliai (saltinis
www.microsoft.com/Rus/BusinessSolutions/Solution... )
Vienas is ju vadinasi "Marketingas ir pardavimai". Jo funkcijos yra pateiktos:
www.microsoft.com/Rus/BusinessSolutions/Solution...
Matosi, kad tai yra kontaktu valdymas. T.y. kontaktu registravimas, susije kontaktai, kontaktu paskirstymas, planavimas, peradresavimas, delegavimas, analize, klasifikavimas ir pan.
Cia pat yra, aisku, marketingines analizes galimybes. Todel jus ir isskyriate dar "marketingo" poreikius
2 modulis - "Aptarnavimo centras" faktiskai sprendzia klientu garantinio / pogarantinio aptarnavimo klausyma.
Butent todel, kad Navision turi tokius 2 modulius Jus ir parasete:
i4tost rašė:
Taigi pirmasis - orientuotas į pardavimus. Jo esmė - susisteminti pardavimo procesą (nešokinėti pirmyn - atgal). Svarbu, kad bet kuriame etape kitas pardavėjas galėtų perimti ir tęsti pardavimo procesą. Taip pat, kad pirmąjam atostogaujant klientas nebūtų priverstas laukti kol jam paskirtas agentas sugrįš ir teiksis kažką pasiūlyti. Be to ši sistemos dalis gali padėti didinti pardavimus įvertinant to paties kliento praeities pirkimus, tendencijas, pomėgius ir t.t. Negi nepasiūlysi įsigyti saldainių (naujos rūšies), jei žinosi kad klientas turi 5 vaikus :) Ir t.t.
T.y. pasiulete Navisiono moduli "Marketingas ir pardavimai"
O paskui parasete:
i4tost rašė:
Antrasis - aptarnavimas......
T.y. pasiulete Navisiono moduli "Aptarnavimo centras".
Taciau, tai nereiskia, kad CRM sistemos turi tik toki funkcionaluma. Stambus CRM produktai turi ir kitas srytys.
Nu, neesme, galu gale, musu CRM funkcionalumas nera zymiai galingesnis
Man nesuprantama, kodel Jus teigiate, kad CRM ir ERP (VVS, jeigu norite) neturi buti integruotos.
Juk akivaizdu, kad CRM turi buti susieta su SCM (tiekymo grandynes valdymas), Finansu apskaitos, kitomis ERP posistememis.
Kontaktai virsta uzsakymais, uzsakymai vykdomi, rezervuojamos prekes / resursai, uzsakymai realizuojami, prekes / paslaugos parduodamos, israsomos fakturos, fakturos pravedamos i SP, fakturu pagrindu analizuojami klienu poreikiai, uzsakymu tendencijos, klientu svarba, fakturos apmokamos, analizuojama apmokejimo disciplina.
Kaip gali puse siu procesu buti tvarkoma vienoje programoje, puse - kitoje? Kaip? Po du kartus ivedineti tuos pacius duomenys? Is pradziu i CRM, o paskui i ERP (arba apskaitos sistema)? O paskui, sutikrinti, rasti klaidu, taisyti...
Zinote kodel Navisione, Vismoje, Scaloje, musu Contoure atsirado CRM? Todel, kad CRM ir ERP TURI BUTI INTEGRUOTOS.
O zinote kodel CRM sistemose atsirado klientu uzsakymai, saskaitos fakturos ir net sandeliai? Nes CRM ir ERP TURI BUTI INTEGRUOTOS.