Zhuvyte rašė:
nesamone :) tai prieštarauja reklamos principams. Paklausk pas bet kurį marketingistą - jeigu dalinsi bet kam, tai greitai į bankrotą lįsi su reklamos išlaidoms. Reklamos išlaidos yra tikslinės, ir reklama gali būti nukreipta tiek į išorę - naujų klientų paėmimas, tiek į esamus klientus - palaikymas. Tai vis tiek yra reklaminė medžiaga. O vizitinės kortelės - reprezentacinės išlaidos.
O aš prieštarauju tau, Žuvele. Reklama prieinama visiems (bet kam) pvz., per televiziją, viešose vietose (prekybos centruose, reklamos gatvėse ir pan.). Bet jei ką nors duodi kam nors asmeniškai - tai jau ne reklama, o reprezentacija. Yra konkretus gavėjas - esamas klientas ir duodi jam dovanėlę, už tai, kad jis perka tavo produkciją - reprezentacija. Paskelbi laikraštyje, per TV ir pan., kad tas kas nupirks prekių už 1000000 gaus dovanėlę - reklama, nes gali pasinaudoti bet kas.