PVM tarp ES valstybių

P
Patriciuke 877
2007-12-14 11:39 Patriciuke
Taip, Dan, 13(1) straipsnis. Paslaugos suteiktos ne Lietuvoje, nes pirkėjas ES PVM mokėtojas. Kodą pasitikrink čia:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do?selectedLanguage=EN
P
Patriciuke 877
2007-12-14 11:44 Patriciuke
Citata iš komentaro
"13-1 straipsnis. Vežimo paslaugų suteikimo vieta
...Tais atvejais, kai prekių vežimo paslaugų pirkėjas yra kitoje valstybėje narėje registruotas PVM mokėtojas ir jis šį registracijos numerį nurodė įsigydamas vežimo paslaugas, Lietuva nelaikoma paslaugos teikimo vieta."
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
vilije vilije 772
2007-12-17 12:23 vilije
Sveiki, noriu pasitikslinti ar gerai darau.Perkame prekes iš Lenkijos PVM mokėtojo. Jas mums atveža lenkų samdoma firma(iš Lietuvos arba Lenkijos).Į sąsk. faktūrą atskira eilute įrašyta transporto paslaugos. Aš jas įdedu į prekių savikainą. Deklaracijoje FR0600 rodau 19,22,29,30 eilutėse. Ar tikrai reikia nuo visos sask.fakt. sumos skaičiuoti PVM. Ar visada turi būti CRM kartu su sąskaita?
Daine Daine 315
2007-12-17 12:42 Daine
labukas,
noreciau paklausti: imone veze svecius i Ryga, ten jie pietavo, saskaitoje yra iskirtas PVM, ar mes galime ji atskaityti? Na, tuos 75 proc.?
L
laura9 10597
2007-12-17 12:44 laura9 2011-09-11 05-39

Daine rašė: labukas,
noreciau paklausti: imone veze svecius i Ryga, ten jie pietavo, saskaitoje yra iskirtas PVM, ar mes galime ji atskaityti? Na, tuos 75 proc.?

O čia lietuviška sąskaita? Tada darote reprezentaciją ir 75 proc. dėsite PVM į atskaitą.
Daine Daine 315
2007-12-17 13:04 Daine
ne, cia latviska saskaita, todel ir nezinau ka daryti
Loreta Loreta 28574
2007-12-17 13:07 Loreta
Visų pirma - kas per svečiai ir kodėl į Rygą? Jūs ten turit kokį padalinį?
Nenorėčiau sutikti, kad tai reprezentacija, jei padarėt svečiams pikničioką svetimoje valstybėje.
L
laura9 10597
2007-12-17 13:10 laura9 2011-09-11 05-39

Loreta rašė: Visų pirma - kas per svečiai ir kodėl į Rygą? Jūs ten turit kokį padalinį?
Nenorėčiau sutikti, kad tai reprezentacija, jei padarėt svečiams pikničioką svetimoje valstybėje.

Bet gal galima padaryti, kad Rygoje buvo susitkimas su verslo partneriais iš Latvijos?
Loreta Loreta 28574
2007-12-17 13:17 Loreta 2011-09-11 05-39

laura9 rašė:

Loreta rašė: Visų pirma - kas per svečiai ir kodėl į Rygą? Jūs ten turit kokį padalinį?
Nenorėčiau sutikti, kad tai reprezentacija, jei padarėt svečiams pikničioką svetimoje valstybėje.

Bet gal galima padaryti, kad Rygoje buvo susitkimas su verslo partneriais iš Latvijos?

Primąstyti galima visko, tai tegul ir mąsto tie, kam tai priklauso. Kodėl mes čia turim spėlioti?
Vežam kažkokius svečius velniai žino kokiu tikslu į užsienį, ten juos maitinam. Ir kaip tai prikabinti verslo partneriams, kai nėra jokių ryšių ar perspektyvų? O gal yra?
Važiuoja šefai bambas pakaitinti į PAR - gal ras kur kokių partnerių smile Neras - tai buhalteris atkapstys.
Na kokios problemos, prigal voti galima ko tik nori. Tik kas juoksis paskutinis - šefas ar buhalteris???
Daine Daine 315
2007-12-17 13:47 Daine
Is tikro tai su verslo partneriais ir buvo suitikimas.
Tik as toje ES saliu PVM atskaitoje visai zalia...
gal galit vis tik pasakyti kaip ten su tuo PVM? nes labai skubiai reikia...
aciukas...
vilije vilije 772
2007-12-17 13:48 vilije
--------------------------------------------------------------------------------
Sveiki, noriu pasitikslinti ar gerai darau.Perkame prekes iš Lenkijos PVM mokėtojo. Jas mums atveža lenkų samdoma firma(iš Lietuvos arba Lenkijos).Į sąsk. faktūrą atskira eilute įrašyta transporto paslaugos. Aš jas įdedu į prekių savikainą. Deklaracijoje FR0600 rodau 19,22,29,30 eilutėse. Ar tikrai reikia nuo visos sask.fakt. sumos skaičiuoti PVM. Ar visada turi būti CRM kartu su sąskaita?
Dalia29 Dalia29 12616
2007-12-17 14:32 Dalia29 2011-09-11 05-39

Daine rašė: Is tikro tai su verslo partneriais ir buvo suitikimas.
Tik as toje ES saliu PVM atskaitoje visai zalia...
gal galit vis tik pasakyti kaip ten su tuo PVM? nes labai skubiai reikia...
aciukas...

Kodėl , Loreta, taip kategoriškai?
Galima ir į Rygą, o kas čia tokio?
O vat dėl latviško PVM. Nuo kada čia galima svetimos valstybės PVM atskaityti? Atsiprašau, bet tai jau PVM abėcėlė.
Loreta Loreta 28574
2007-12-17 14:43 Loreta
Nieko atskaityti negalima - visa sąskaitos suma - 75% reprezentacijos.
Daine Daine 315
2007-12-17 17:57 Daine
Didelis aciu smile
D
Darutiz 465
2007-12-18 07:40 Darutiz 2011-09-11 05-39

vilije rašė: --------------------------------------------------------------------------------
Sveiki, noriu pasitikslinti ar gerai darau.Perkame prekes iš Lenkijos PVM mokėtojo. Jas mums atveža lenkų samdoma firma(iš Lietuvos arba Lenkijos).Į sąsk. faktūrą atskira eilute įrašyta transporto paslaugos. Aš jas įdedu į prekių savikainą. Deklaracijoje FR0600 rodau 19,22,29,30 eilutėse. Ar tikrai reikia nuo visos sask.fakt. sumos skaičiuoti PVM. Ar visada turi būti CRM kartu su sąskaita?


CMR yra privalomas, nes tai yra kaip įrodymas, kad jūs gabenot tas prekes. Kai mane tikrino VMI tai jei ant CMR parašėlio kokio nebūdavo tai jau blogai.
Dėl deklaracijos tai taip reik nuo visos sumos PVM skaičiuoti, tik tranporto PVM reik dėti ne į 19 l. kartu su prekėm, o į 18 l. ir savaime aišku į 22 l.
vilije vilije 772
2007-12-18 09:14 vilije 2011-09-11 05-39

Darutiz rašė:

vilije rašė: --------------------------------------------------------------------------------
Sveiki, noriu pasitikslinti ar gerai darau.Perkame prekes iš Lenkijos PVM mokėtojo. Jas mums atveža lenkų samdoma firma(iš Lietuvos arba Lenkijos).Į sąsk. faktūrą atskira eilute įrašyta transporto paslaugos. Aš jas įdedu į prekių savikainą. Deklaracijoje FR0600 rodau 19,22,29,30 eilutėse. Ar tikrai reikia nuo visos sask.fakt. sumos skaičiuoti PVM. Ar visada turi būti CRM kartu su sąskaita?


CMR yra privalomas, nes tai yra kaip įrodymas, kad jūs gabenot tas prekes. Kai mane tikrino VMI tai jei ant CMR parašėlio kokio nebūdavo tai jau blogai.
Dėl deklaracijos tai taip reik nuo visos sumos PVM skaičiuoti, tik tranporto PVM reik dėti ne į 19 l. kartu su prekėm, o į 18 l. ir savaime aišku į 22 l.


Ačiū už atsakymą. Bet aš skambinau į VMI ir pasakė , kad nereikia 18 eilutėj rodyti. Viską 19. Gal kai už transportą būna atskira sąskaita.
D
Darutiz 465
2007-12-18 10:59 Darutiz
na gal, nes kai būna prekės ir atskirai nurodomas transportas tam pačiam invoice, tai taip traukia bendra suma į 19 l. Tačiau jei tai būtų ganėtinai didelė suma, tai dar pagalvočiau...
monde09 monde09 445
2007-12-21 19:41 monde09
Sveiki, įnd.įm.gamina prekes ir parduoda ES, pvm 0%. Ar reikia turėti CMR, įrodantį prekių išgabenimą iš šalies? Taip sakė vmi, bet savininkas neturi anei vieno cmr... kas dabar ?..
Daine Daine 315
2007-12-21 20:18 Daine
o kas tas CMR? as naujoke su tais importo eksporto pvm, tai man tikrai idomu...
L
Loreta13 30842
2007-12-21 20:43 Loreta13 2011-09-11 05-40

monde09 rašė: Sveiki, įnd.įm.gamina prekes ir parduoda ES, pvm 0%. Ar reikia turėti CMR, įrodantį prekių išgabenimą iš šalies? Taip sakė vmi, bet savininkas neturi anei vieno cmr... kas dabar ?..
CMR turėtumėte, jei patys vežtumėte tas prekes. Arba samdytumėte firmą nuvežti tą krovinį. Jei transporto paslaugų nėra, nėra ir CMR.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui