AR BANDYSIME SUTAUPYTI, PASIKEITUS GPM TARIFUI?

S
svaigalas 929
2006-05-11 16:52 svaigalas 2011-09-11 04-57

wolf rašė:

svaigalas rašė: Mano nuomone atlyginimus išmokėti kaip metų paskutinę dieną (Šiuo atveju 2006-06-30 ) ir išskaičiuoti 33 proc.
Priešingu atveju gali būti VMI prikibti dėl mokesčių tyčinio mažinimo smile

Kolegos Žemaičiai formuoja opozicija smile


Su Kapitanovo rekomendacijomis smile
I
irena29 283
2006-05-11 16:55 irena29 2011-09-11 04-57
[quote=airin]Iškilo klausimėlis. 2006m. birželio mėn. išmokam avansą 200 Lt.
taip, pasinaudojat pilnu .
Loreta Loreta 28574
2006-05-11 17:02 Loreta 2011-09-11 04-57
[quote=irena29][quote=airin]Iškilo klausimėlis. 2006m. birželio mėn. išmokam avansą 200 Lt.
taip, pasinaudojat pilnu
Tai kad ne - aš ne taip supratau.

[i]4. Kita MNPD ir MPNPD taikymo 2006 tvarka. MNPD ir MPNPD taikymas, apskaičiuojant gyventojo 2006 m. ir vėlesnių mokestinių laikotarpių apmokestinamąsias pajamas, nėra siejamas su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusiomis pajamomis. Apskaičiuojant gyventojo 2006 m. apmokestinamąsias pajamas, MNPD ir MPNPD dalis, atitinkanti 2006 m. sausio-birželio mėn.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/AC8DAFFE4D941587422...
K
krum 833
2006-05-11 17:05 krum
Neprivalgius - neprilaizysi. smile
J
Jolly 153
2006-05-11 17:11 Jolly
[quote="Loreta"]Ula - labutis smile
Jei algas skaičiuosi liepą, tai nieko perskaičiuoti ir nebereikės - iš karto skaičiuosi su 27.[/quote
Mano nuomone, jei DU už 06 mėn.mokėsime iki 07.15, tai GPM nuo DU už 06 mėn. bus 33%. Jei DU už 07 mėn.mokėsime iki 08.15, tai GPM nuo DU už 07 mėn. bus 27%. Juk kai patvirtino naują minimumą nuo 07.01,tai 08 mėn. skaičiuodami DU už 07 mokėsime jau didesnį minimumą. Juk naują GPM keičia taip pat nuo 07.01.Ar aš neteisi?
I
irena29 283
2006-05-11 17:11 irena29 2011-09-11 04-57
[quote=Loreta][quote=irena29]

airin rašė: Iškilo klausimėlis. 2006m. birželio mėn. išmokam avansą 200 Lt.
taip, pasinaudojat pilnu
Tai kad ne - aš ne taip supratau.

[i]4. Kita MNPD ir MPNPD taikymo 2006 tvarka. MNPD ir MPNPD taikymas, apskaičiuojant gyventojo 2006 m. ir vėlesnių mokestinių laikotarpių apmokestinamąsias pajamas, nėra siejamas su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusiomis pajamomis. Apskaičiuojant gyventojo 2006 m. apmokestinamąsias pajamas, MNPD ir MPNPD dalis, atitinkanti 2006 m. sausio-birželio mėn.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/AC8DAFFE4D941587422...


Tai aš šiandien VMI aiškinausi - patvirtino, kad panaudoji dalimis pilnai.
artas71 artas71 12027
2006-05-11 17:15 artas71 2011-09-11 04-57

Jolly rašė: .Ar aš neteisi?

tax.lt/postp269269.html#269269
Neteisi.

Pagal datą
Šiuo atveju, jei apskaičiuotas atlyginimas už atostogų laiką (nuo 2006 m. liepos 3 d. iki 2006 m. rugpjūčio 29 d.) bus išmokėtas iki 2006 m. birželio 30 d., tai šis atlyginimas bus apmokestinamas taikant 33% pajamų mokesčio tarifą. Jei atlyginimas už atostogų laiką bus išmokėtas nuo 2006 m. liepos 1 d. iki 2006 m. gruodžio 31 d., tai jis bus apmokestinamas taikant 27% pajamų mokesčio tarifą.

Augustas Vismantas, Vilniaus apskrities VMI Švietimo ir konsultavimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Loreta Loreta 28574
2006-05-11 17:26 Loreta 2011-09-11 04-57
[quote=irena29][quote=Loreta][quote=irena29]

airin rašė: Iškilo klausimėlis. 2006m. birželio mėn. išmokam avansą 200 Lt.
taip, pasinaudojat pilnu
Tai kad ne - aš ne taip supratau.

[i]4. Kita MNPD ir MPNPD taikymo 2006 tvarka. MNPD ir MPNPD taikymas, apskaičiuojant gyventojo 2006 m. ir vėlesnių mokestinių laikotarpių apmokestinamąsias pajamas, nėra siejamas su darbo santykiais ar jų esmę atitinkančiais santykiais susijusiomis pajamomis. Apskaičiuojant gyventojo 2006 m. apmokestinamąsias pajamas, MNPD ir MPNPD dalis, atitinkanti 2006 m. sausio-birželio mėn.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/AC8DAFFE4D941587422...


Tai aš šiandien VMI aiškinausi - patvirtino, kad panaudoji dalimis

Labai įdomu, kai skirtingos VMI skirtingai aiškina smile

[quote=Gelezine-letena]Sveiki, pas mus - Alytuje gal dar vasario mėn. VMI konsultacinis skyrius organizavo seminarą būtent dėl GPM tarifo pasikeitimo, d.užmokesčio priskaičiavimo ir apmokestinimo.
Buvo labai aiškiai pasakyta - jei už 06 mėn. d.užmokestį priskaitysite 06 mėn.(kaip ir priklauso), GPM išskaityti 33 proc. Jei atostoginiai prasideda 06 mėn. 33 proc.[b] Rekomendavo pusmetį užbaigti taip, kaip visada metus užbaigia biudžetinės įstaigos iki 06.30 - priskaitytas ir išmokėtas d.užmokestis už visus 6 mėnesius, pritaikyti ne daugiau kaip 6
Loreta Loreta 28574
2006-05-11 17:36 Loreta 2011-09-11 04-57
Ir kas tada mums čia gaunasi su tuo taupymu? Šnipštas.
Taupydami 6 procentus, prarandam nepanaudotą I pusmečio .
J
Jolly 153
2006-05-11 17:37 Jolly 2011-09-11 04-57

artas71 rašė:

Jolly rašė: .Ar aš neteisi?

tax.lt/postp269269.html#269269
Neteisi.

Pagal datą
Šiuo atveju, jei apskaičiuotas atlyginimas už atostogų laiką (nuo 2006 m. liepos 3 d. iki 2006 m. rugpjūčio 29 d.) bus išmokėtas iki 2006 m. birželio 30 d., tai šis atlyginimas bus apmokestinamas taikant 33% pajamų mokesčio tarifą. Jei atlyginimas už atostogų laiką bus išmokėtas nuo 2006 m. liepos 1 d. iki 2006 m. gruodžio 31 d., tai jis bus apmokestinamas taikant 27% pajamų mokesčio tarifą.

Augustas Vismantas, Vilniaus apskrities VMI Švietimo ir konsultavimo skyriaus vyriausiasis specialistas

Ačiū. Dabar viskas aišku, skaičiuojant DU už 06 mėn.jau taikysiu 27%GPM tarifą, nes 06 mėn. DU išmokėsiu iki 07.15d. smile
J
Jolly 153
2006-05-11 17:54 Jolly 2011-09-11 04-57

Jolly rašė:

artas71 rašė:

Jolly rašė: .Ar aš neteisi?

tax.lt/postp269269.html#269269
Neteisi.

Pagal datą
Šiuo atveju, jei apskaičiuotas atlyginimas už atostogų laiką (nuo 2006 m. liepos 3 d. iki 2006 m. rugpjūčio 29 d.) bus išmokėtas iki 2006 m. birželio 30 d., tai šis atlyginimas bus apmokestinamas taikant 33% pajamų mokesčio tarifą. Jei atlyginimas už atostogų laiką bus išmokėtas nuo 2006 m. liepos 1 d. iki 2006 m. gruodžio 31 d., tai jis bus apmokestinamas taikant 27% pajamų mokesčio tarifą.

Augustas Vismantas, Vilniaus apskrities VMI Švietimo ir konsultavimo skyriaus vyriausiasis specialistas

Ačiū. Dabar viskas aišku, skaičiuojant DU už 06 mėn.jau taikysiu 27%GPM tarifą, nes 06 mėn. DU išmokėsiu iki 07.15d. smile

Skaičiuojant DU už 12 mėn., taikysiu naują 24% GPM tarifą, nes DU už 12 mėn. išmokėsiu iki 2008 01 15d. smile
artas71 artas71 12027
2006-05-11 18:13 artas71 2011-09-11 04-57
..vat tada darbuotojas liks be už 12 mėn.
J
Jolly 153
2006-05-11 18:19 Jolly 2011-09-11 04-57
[quote=artas71]..vat tada darbuotojas liks be
Kod4l?Juk deklaruosiu per 2006m i6mok4tas pajamas, t.y.2006 01 DU u= 2005 12 m4n. ir 2006 12 DU u= 11 m4n.gausis 12
urtele urtele 13511
2006-05-11 18:55 urtele 2011-09-11 04-57
Norint panaudoti išmokėti gruodžio mėn., o ne sausio mėn.
J
Jolly 153
2006-05-11 19:13 Jolly 2011-09-11 04-57
[quote=urtele]Norint panaudoti
Visuomet DU už 12 mėn. išmokame kitų metų 01 mėn.Pernai atsiėmiau . smile
K
kls 640
2006-05-11 19:33 kls 2011-09-11 04-57

wolf rašė:
Bet jei yra nustatyta mokėjimo tvarka - buvo tvarkingai mokėta, o po to skaiga pvz. už 3 mėn. sumokėta po 07 01.
Abejojų ar nebus noro prisikabinti.


Sakai, reikia pasisaugoti VMI? Manai, pritaikytų netiesioginį metodą?
Na o jei aš pats parašau prašymą, kad "ryšium su galimybe sutaupyti GPM, prašau tris mano algas mokėti po 07.01". Kas čia prieštarauja įstatymams? :))
danguteka danguteka 716
2006-05-11 20:09 danguteka
VISIEMS LABUTIS ! Esu naujokė, bet prašau pagalbos.Man būtina paskaičiuoti savikainą, o aš nemoku, nes esu "žalia".Jei kas galėtų man pagelbėti būčiau labai dėkinga.Turiu tokius duomenis:
Mėn. pradžiai prekių likutis : 2 vnt. po 4,00 Lt
Pirkau prekių: 10 vnt. po 3,00 Lt
Pardaviau: 6 vnt. po 5,00 Lt
Mėn.pabaigai prekių likutis: 6 vnt.
KAIP PASKAIČIUOTI SAVIKAINĄ LIKUČIO IR PARDUOTŲ PREKIŲ?
smile
S
Stela 522
2006-05-11 20:11 Stela
O aplamai skaityti, Jūs mokate :rollsmile
A
allina 1196
2006-05-11 20:18 allina 2011-09-11 04-57

danguteka rašė: VISIEMS LABUTIS ! Esu naujokė, bet prašau pagalbos.Man būtina paskaičiuoti savikainą, o aš nemoku, nes esu "žalia".Jei kas galėtų man pagelbėti būčiau labai dėkinga.Turiu tokius duomenis:
Mėn. pradžiai prekių likutis : 2 vnt. po 4,00 Lt
Pirkau prekių: 10 vnt. po 3,00 Lt
Pardaviau: 6 vnt. po 5,00 Lt
Mėn.pabaigai prekių likutis: 6 vnt.
KAIP PASKAIČIUOTI SAVIKAINĄ LIKUČIO IR PARDUOTŲ PREKIŲ?
smile


Jūs turbūt norite prieš buhalterių dieną iš jų pasijuokti, nes rašote tokius dalykus kur ir pirmokui aišku...atsiprašau, nenoriu įžeisti...
danguteka danguteka 716
2006-05-11 20:31 danguteka
AŠ LABAI ATSIPRAŠAU JEI KĄ NORS NE TAIP PARAŠIAU. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui