Jericho rašė: Sveiki. Esu iį savininkas jau 5 metai, bet dirbau vienas. Dabar atsirado poreikis įdarbinti žmogų. Įdarbinimo procedūra yra man nelabai dar žinoma sfera. Ar galėtų kas detaliai parašyti kokius dokumentus aš turiu surašyti su darbuotoju, kam ir kada juos perduoti, kokius dokumentus turiu sudaryti VMI, Sodrai ir gal dar kam nors, kokie yra periodiniai darbai (pav. mokesčiai, deklaracijos ar dar kokie dokumentai).
Labai ačiū. (darbuotojo pareigos ne stebuklingos - infotech. specialistas)
Pirmiausiai - pasidomėti darbo inspekcijoje - ko reikia, kad galėtum būti darbdaviu (t.y. reikės baigti kursus, gauti pažymėjimą), po to instruktuoti darbuotoją ir pildyti instruktažo žurnalu, po to surašyti pareiginę instrukciją, sudaryti darbo sutartį, priėmus į darbą - tą pačią dieną pranešti sodrai, kkas mėnesį mokėti algą, skaičiuoti mokesčius, teikti deklaracijas vmi ir mokėti GPM ir garantinį fondą, bei mokėti sodrai, kas ketvirtį teikti sodrai ataskaitas... Tai pagrindiniai darbai