2009-09-16 12:15
Ritul
Renkuosi apskaitos programą konsultacinių paslaugų įmonei (5-10 darbuotojai), kuri administruos ir gaunamas ES struktūrines lėšas, taigi ir apskaita, kaip suprantu, kažkiek panėšėtų į biudžetinės įmonės.
Reikia programos vartotojų atsiliepimų konkrečiais klausimais:
1. ar programiškai formuojamos dauguma ataskaitų sodrai ir vmi, ar reikia rankomis pildyti?
2. ar yra galimybė planuoti pinigų srautus, biudžetą? Jei taip, ar įmanoma jų vykdymo kontrolė?
3. ar programa automatiškai (pagal nustatytus parametrus) skirsto išlaidas paslaugoms/veikloms?
4. ar apmokėjimus galima „surišti“ su pirkimo/pardavimo dokumentais? Ar įmanoma skolų mokėjimo kontrolė pagal dokumentus?
5. ar yra DU, kuro, ilgalaikio turto, pakuočių apskaita?
6. ar galima kelių įmonių apskaita?
7. ar galima prisijungti nuotoliniu būdu, pvz., atostogų metu iš pajūrio? :)
Būsiu dėkinga už atsiliepimus