Asara rašė: Rašom kiekvienam maršrutui atskirus įsakymus, nes būna, kad truputi važiuoja ir kitaip.
Nežinau kaip teisingiausia būtų, kad VMI neprisikabintų, ir savęs nenuskriausti. VMI lankstinuke apie komandiruotes neradau konkrečiai.
Juk negalite rašyti vieną komandiruotę: "nuvežti krovinį į Taliną", o kitą įsakymą komandiruotei "Parvežti krovinį iš Talino"?
Komandiruotė laikoma pasibaigusi, kai darbuotojas grįžta į darbo vietą, o jūsų atveju juk negrįžo.
Vadovaukitės sveiku protu. Juk įmonėse, kurių veikla yra tarptautiniai krovinių pervežimai, maršrutai būna gana sudėtingi. Ir net tokie, kad iš anksto jų net numatyti negalima. Dažnai nuvežęs krovinį vienur, laukia kažkokio krovinio dar kitur arba į Lietuvą - niekas nenori tuščių reisų. Tam ir dirba transporto vadybininkai, ieško krovinių visoj Europoj, kad kuo daugiau užkrautų savo transportą.
O vairuotojui grįžus, komandiruotės įsakymas tikslinamas, nurodant maršrutus, kiekvienoj valstybėj praleistas dienas, dienpinigius.
Ir jau labai retai atsiranda Lietuvos dienpinigiai - juk grįžimo iš užsienio dieną mokami užsienio šalies dienpinigiai.