Vel komandiruotė...

Tininga Tininga 50021
2016-05-06 10:26 Tininga

saldainis8 rašė:
Tininga, reikalas tame, kad direktorius domisi, kaip jam čia geriau. Tai aš galvoju, jei mes jam mokam 41eur dienai, tai jis gali būt 4 dienas, jei 82eur, tai tik 2.

O tai jis tegul būna kiek jam reikia būti, kodėl bijote to apmokestinimo?
Na, dar kaip Aiwita sako, galima algą padidinti, arba valandinį nustatyti 2,13*1,3, arba mokėti pusę dienpinigių normos...
S
saldainis8 106
2016-05-06 10:26 saldainis8
Nu jei jau prieš komandiruotę klausia, ar galės eit į kavinę vaišint klientus, tai tos išlaidos, manau, gali viršyt dienpinigius :)
S
saldainis8 106
2016-05-06 10:27 saldainis8

Tininga rašė:

saldainis8 rašė:
Tininga, reikalas tame, kad direktorius domisi, kaip jam čia geriau. Tai aš galvoju, jei mes jam mokam 41eur dienai, tai jis gali būt 4 dienas, jei 82eur, tai tik 2.

O tai jis tegul būna kiek jam reikia būti, kodėl bijote to apmokestinimo?

nebijau, jis tik klausė, kokios sumos, kad nereiktų apmokestint. man tai dzin, tegul būna, bet atsakyt reik kažką
Tininga Tininga 50021
2 2016-05-06 10:29 Tininga

saldainis8 rašė:
Nu jei jau prieš komandiruotę klausia, ar galės eit į kavinę vaišint klientus, tai tos išlaidos, manau, gali viršyt dienpinigius :)

Tai čia normalios reprezentacinės sąnaudos!
2016-05-06 22:11 blahblahblah
Sveiki, ar įmonės vadovo, kuris išvyksta verslo reikalais, komandiruotės išlaidos (dienpinigiai) laikomos neleidžiamais atskaitymais? Ačiū.
Tininga Tininga 50021
2016-05-07 09:10 Tininga

blahblahblah rašė:
Sveiki, ar įmonės vadovo, kuris išvyksta verslo reikalais, komandiruotės išlaidos (dienpinigiai) laikomos neleidžiamais atskaitymais? Ačiū.

Kodėl turėtų? Žinoma, kad leidžiami.
2016-05-07 10:55 blahblahblah
Kažkaip PMĮ komentare nerandu apie vadovus kažko parašyta.
Tai tuomet neleidžiamais atskaitymais bus laikoma tik suma viršijanti nustatytas dienpinigių normas?
Tininga Tininga 50021
2016-05-07 16:07 Tininga

blahblahblah rašė:
Kažkaip PMĮ komentare nerandu apie vadovus kažko parašyta.
Tai tuomet neleidžiamais atskaitymais bus laikoma tik suma viršijanti nustatytas dienpinigių normas?

Vadovui ir dvigubinti galima dienpinigius. Na, o jei dar daugiau mokėsite, tai jau tada ir neleidžiamų dalis bus.
aiwita aiwita 6134
2016-05-09 08:18 aiwita

blahblahblah rašė:
Sveiki, ar įmonės vadovo, kuris išvyksta verslo reikalais, komandiruotės išlaidos (dienpinigiai) laikomos neleidžiamais atskaitymais? Ačiū.

Komandiruotės išlaidos ir dienpinigiai ne visai tas pats. Dienpinigiai skirti tik maistui. Visa kita-viešbučiai, bilietai ir pan.-jau komandiruotės sąnaudos
ErnestaL ErnestaL 612
2016-05-10 15:02 ErnestaL
O jei darbutojas dirba 0.5 etato? Kaip su dienpingiais komandiruotės metu, ar yra kokių apribojimų? Taip pat su kitomis išlaidomis?
Tininga Tininga 50021
2016-05-10 15:05 Tininga

ErnestaL rašė:
O jei darbutojas dirba 0.5 etato? Kaip su dienpingiais komandiruotės metu, ar yra kokių apribojimų? Taip pat su kitomis išlaidomis?
Apie kokius ribojimus kalbate?
ErnestaL ErnestaL 612
2016-05-10 15:08 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
O jei darbutojas dirba 0.5 etato? Kaip su dienpingiais komandiruotės metu, ar yra kokių apribojimų? Taip pat su kitomis išlaidomis?
Apie kokius ribojimus kalbate?



Dienpinigių normos?
Tininga Tininga 50021
2016-05-10 15:10 Tininga

ErnestaL rašė:
Dienpinigių normos?
Ne, normos visiems vienodos. Tik, jei nustatyta alga mažesnė nei 350*1,3, arba nustatytas valandinis DU mažesnis negu 2,13*1,3, tai dalis dienpinigių bus apmokestinama.
ErnestaL ErnestaL 612
2016-05-10 15:20 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
Dienpinigių normos?
Ne, normos visiems vienodos. Tik, jei nustatyta alga mažesnė nei 350*1,3, arba nustatytas valandinis DU mažesnis negu 2,13*1,3, tai dalis dienpinigių bus apmokestinama.



Bet šitie dydžiai nustayti vykstant i užsienį? O ar gerai suprantu: jei Lietuvoje vyko į komandiruotę 3 dienas, tai dienpinigiai bus 5.70x3=17.10eur. Ir ar jie apsimokęstina ar neapsimokestina 15 proc. GPM tarifu - jei DU 300 eur ir dirba žmogus 0.5 etato?
Tininga Tininga 50021
2016-05-10 15:22 Tininga

ErnestaL rašė:
Bet šitie dydžiai nustayti vykstant i užsienį? O ar gerai suprantu: jei Lietuvoje vyko į komandiruotę 3 dienas, tai dienpinigiai bus 5.70x3=17.10eur. Ir ar jie apsimokęstina ar neapsimokestina 15 proc. GPM tarifu - jei DU 300 eur ir dirba žmogus 0.5 etato?
www.vmi.lt/cms/leidiniai27/-/asset_publis...
ErnestaL ErnestaL 612
2016-05-10 15:24 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
Bet šitie dydžiai nustayti vykstant i užsienį? O ar gerai suprantu: jei Lietuvoje vyko į komandiruotę 3 dienas, tai dienpinigiai bus 5.70x3=17.10eur. Ir ar jie apsimokęstina ar neapsimokestina 15 proc. GPM tarifu - jei DU 300 eur ir dirba žmogus 0.5 etato?
www.vmi.lt/cms/leidiniai27/-/asset_publis...



Ačiū, Jums, Tininga :)
J
Joobaa 330
2016-05-13 12:36 Joobaa
Ar iš dienpinigių išminusuojama pusryčių suma su PVM? Ačiū
Tininga Tininga 50021
2016-05-13 12:38 Tininga

Joobaa rašė:
Ar iš dienpinigių išminusuojama pusryčių suma su PVM? Ačiū
Taip.
J
Joobaa 330
2016-05-13 14:01 Joobaa
Ir jeigu įmonės direktorius vyksta į komandiruotę pvz 15 dienų per mėnesį (ieško klientų kitoms įmonėms, atlieka agento, tarpininkavimo paslaugas) kolkas dirba įmonėje po 2 val per savaitę ir daugiau pagal poreikį. Ar gali būdamas komandiruotėje žymėti darbo laiką pvz vieną dieną 2 valandas, vieną dieną 4, kitą 8 , o dar kitą visai nebuvo darbo valandų, na faktiškai kiek valandų truko susitikimai ir kt, už tas valandas bus mokamas normalus DU ir plius komandiruotpinigiai už visas komandiruotėje prabūtas dienas(ir dirbtas ir nedirbtas ir dirbtas kad ir po kelias valandas)?
Tininga Tininga 50021
2016-05-13 14:05 Tininga

Joobaa rašė:
Ir jeigu įmonės direktorius vyksta į komandiruotę pvz 15 dienų per mėnesį (ieško klientų kitoms įmonėms, atlieka agento, tarpininkavimo paslaugas) kolkas dirba įmonėje po 2 val per savaitę ir daugiau pagal poreikį. Ar gali būdamas komandiruotėje žymėti darbo laiką pvz vieną dieną 2 valandas, vieną dieną 4, kitą 8 , o dar kitą visai nebuvo darbo valandų, na faktiškai kiek valandų truko susitikimai ir kt, už tas valandas bus mokamas normalus DU ir plius komandiruotpinigiai už visas komandiruotėje prabūtas dienas(ir dirbtas ir nedirbtas ir dirbtas kad ir po kelias valandas)?
Gali. Dienpinigiai mokami už visas dienas, žinoma. Juk ir poilsio dienomis valgyti norisi smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui