Gali būti labai paprastas ir ypač dažnai pasitaikantis variantas - darbdavys
visiškai neįsivaizduoja ką turi daryti buhalteris - todėl ir prašo tokio sąrašo, ko gero tai normalu tam, kas nesuvokia buhalterio darbo esmės
todėl būtų pasiųlymas informaciją pateikti kuo smulkiau ne dėl 'akių dūmimo' o dėl to, kad bent kiek žmogelis susigaudytų
pvz.:
•
kasos dokumentų surašymas, suvedimas į apskaitą.
tokį sakinuką išskaidyčiau:
Kasos išlaidų orderiai, Kasos pajamų orderiai, Kasos knyga, Suderinimas pvz. gale mėnesio
Paskaičius jūsų 'laiškelį' susidaro įspūdis, kad gana mažai darote . . .
Kur:
-Darbuotojų priėmimo į darbą, atleidimo iš darbo, nebuvimo darbe pranešimai Sodrai
-kadrai (visa kas įeina į tą sąvoką)
-Trumpalaikio turto apskaita
-Ilgalaikio turto apskaita
-Aplinkos teršimo ataskaitos (dėl kuro)
-didžioji knyga (ar operacijų žurnalas)
-sutartys
-raštai
-darbo grafikai
-PVM sąskaitų-faktūrų rašymas (galų gale jos pačios nepasirašo, o tai per dieną gali atimti ir valandą ir daugiau laiko)
-Važtaraščių rašymas
-Kanceliarinių prekių pirkimas
Metų darbas - Balansas ir metinė pelno mok. deklaracija
Socialinio mok., Nek turto mok. pakuotės ir kt. deklaracijos
Na, jau šiek tiek įkyrėjo vardinti