PMĮ 5 straipsnis

E
Elena 936
2003-06-12 21:00 Elena
Birželio 6d. Vyriausybė nutaria pritarti PMĮ 5 str. pakeitimo proj.Nr. IXP-2477. Pasiūle pakeisti projekte siūlomą įstatymo įsigaliojimo data . Šio įstatymo nuostatos bus taikomos apskaičiuojant 2004m. prasidėjusio ir vėlesnių laikotarpių apmok.pelną.
Projektui Nr. IXP-2477A nutarta nepritarti.
E
Ekfin 1881
2003-06-12 21:22 Ekfin
Tai čia dėl to "0" tarifo?
Gal einam balsavimą-lažybas - man atrodo jam niekada nepritars.
E
Ekfin 1881
2003-07-06 17:09 Ekfin
Kolegos, gal daugelio ir neliečia arba jau nusibodo tas 13% tarifas, bet atsirado naujų minčių ir gal galėtumėte pasidalint savosiomis. PVZ:
- IĮ savininkas įmonėje vienas, kitur jis ir šeimos nariai nedalyvauja, pajamos <500'000.00, žmonių <10.
1. Ar gali įmonė taikyti 13% tarifą?;
2. Ar galima taikyti 18str.3 dalies nuostatas (IT netaikoma 1priedo normos)?
Prikabinu failiuką su surinkta informacija. Čia "kliūna" išsireiškimas "tie patys dalyviai...". Vieni sako, kad tai taikoma, jei savininkas dalyvauja kitoje įmonėje, kiti - jei įmonėje savininkas vienas, t.y. - pamiršk 13%.
Kaip Jums atrodo? 5 straipsnis.doc
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 12:39 Loreta
Ar niekas negalite padiskutuoti šiuo klausimu?Ką reiškia tie 50% kitoje įmonėje - ar savo kitoje įmonėje?Jei yra dalyvis kažkokio kito vieneto - viskas aišku.O va kaip su tais 50%?
artas71 artas71 12027
2003-07-07 13:06 artas71 2011-09-11 03-11
Pakomentuoti galim

1) kurių dalyvis ar jo šeimos nariai yra ir kitų vienetų dalyviai arba atitinka šios dalies 2 ir (arba) 3 punktuose nustatytus kriterijus;


2) kuriuose tas pats dalyvis =1-o punkto apibūdintam (dalyvis ar jo šeimos nariai yra ir kitų vienetų )valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną ir (arba)

todėl laikausi nuomonės

- kad tai taikoma, jei savininkas dalyvauja kitoje įmonėje
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 13:15 Loreta
Artai,ne tik kitoje.Jei tas pats savininkas turi ne vieną registruotą įmonę,o kelias - taip pat negalima taikyti 13%.
O jei turi galvoje tą 50% - tai čia apie kitas,svetimas įmones?
E
Ekfin 1881
2003-07-07 13:43 Ekfin
Jau skambinau į Kauno VMI, trumpai:
- jei savininkas vienas IĮ-ėje, tas ledžia taikyti 13% ir IT per 1 metus...
Artas gerai pakomentavo - tai ne mokesčių komentaras!
artas71 artas71 12027
2003-07-07 13:45 artas71
Taip, turima omeny KITAS įmones.Jeigu turi vieną UAB /IĮ taikyti 13%
manau galima.

- jeigu tai IĮ (neribotos) atsakomybės - tai jis savininkas ir jeigu jis
turį KITĄ IĮ - 13% negali taikyti NE VIENOJE.
- jeigu ir IĮ savininkas/UAB akcinikas 50%/akcininkų grupė 50% ir jie turi bet kurios kitos 50% akcijų ,negali taikyti 13%.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-07-07 13:53 nieko_sau
Bet kaip suprantu, kalba eina ne tik apie IĮ, bet ir apie UAB?
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 13:53 Loreta
Vadinasi,viską taip ir supratome.Jau tie VMI komentarai..........
artas71 artas71 12027
2003-07-07 14:25 artas71
Galimas toks variantas dėl 50%

- L turi 10% A įmonės akcijų;
- L turi 40 % B įmonės akcijų;
- Q turi 30% A įmonės ;
- R - 9 % B;
- R - 19 % A;
- R - 20 % C;
- E - 20 % B;
- E - 32 % A;


Taigi, iš trijų įmonių tik A negali taikyti 13 proc. tarifo nes;
E ir R akcininkai kartu valdo daugiau 50% A įmoneje nes kartu
turi akcijų įmoneje B.

Visose kitose, NĖRA akcininkų ar akcininkų grupės, kuri valdo
kitos įmonės 50%
Tarkim L su E turi 60% akcijų įmoneje A,bet ne vienoj kitoj
kartu daugiau akcijų neturi
Q su E turi 70 proc įmoneje A, bet kitur kartu neturi .

(atrodo gerai sudėliojau...)
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-07-07 14:37 nieko_sau 2011-09-11 03-11
3 . Šio straipsnio 2 dalies nuostatos netaikomos tiems vienetams:

1) kurių dalyvis ar jo šeimos nariai yra ir kitų vienetų dalyviai

arba atitinka šios dalies 2 ir (arba) 3 punktuose nustatytus kriterijus;

2) kuriuose tas pats dalyvis valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną ir (arba)

3) kuriuose tie patys dalyviai kartu valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną.[/color]

Nuraminkit mane, nes man vistiek neramu-kaip supratau, ne tik 50 proc, 1 punkto sakinio dalis atskirta žodeliu "arba", išeitų, jei įmonės savininkas(akcininkas) ar jo šeimos narys turi bent vieną kitos įmonės akciją-taip pat negali taikyti 13 proc?
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 14:46 Loreta
Taip,negali.
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 15:37 Loreta
Artai,atsakyk.
Jei mano šefo sesers vyras yra IĮ savininkas,ar mano šefas gali taikyti savo įmonėje 13 proc.?
artas71 artas71 12027
2003-07-07 16:00 artas71 2011-09-11 03-11
Išdrįsiu nuolankiai, ponia Loreta, prašyti Jūsų leidimo, netgi sakyčiau
suteikti man malonę, pranešti Jūsų pageidaujamą informaciją,
t.y mano nuomonę Jums rūpimu klausimu... smile

BK www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1634...
38 straipsnis. Šeimos nariai

Asmens šeimos nariais laikomi kartu su tuo asmeniu gyvenantys tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai, seserys ir jų sutuoktiniai, taip pat asmens sutuoktinis arba asmuo, su kuriuo asmuo bendrai gyvena neįregistravęs santuokos (partnerystė), sutuoktinio tėvai.

Taigi taikyti negali
Loreta Loreta 28574
2003-07-07 16:05 Loreta
Jofana,artai,tai pradžiuginai savo nuolankiu atsakymu smile smile smile
Geriausiai dirbti nuostolingai - nereikia laužyti galvos,kur ten koks dėdė iš užjūrio ką turi.
Ačiū,atleisk,kad taip kategoriškai paklausiau,man tie svainiai galvą susuko.
Kotryna Kotryna 2164
2003-07-16 21:40 Kotryna 2011-09-11 03-11

nieko_sau rašė: 3 .



Nuraminkit mane, nes man vistiek neramu-kaip supratau, ne tik 50 proc, 1 punkto sakinio dalis atskirta žodeliu "arba", išeitų, jei įmonės savininkas(akcininkas) ar jo šeimos narys turi bent vieną kitos įmonės akciją-taip pat negali taikyti 13 proc?


Man sudrumstė ramybę komentaro pavyzdys:

2. Pakeičia PMĮ 5 straipsnio 3 dalies komentaro 2 punktą, kuris išdėstomas taip:
„ 2. Šio įstatymo 5 str. 3 d. 2 ir 3 punktų nuostatos taikomos tiems vienetams, kuriuose tas pats dalyvis (akcininkas, narys ar pajininkas) ir (arba) tie patys dalyviai paskutinę mokestinio laikotarpio dieną kartu valdo daugiau kaip 50 procentų, t.y. 50.01 procentų ir daugiau akcijų (dalių, pajų). Tie vienetai, kurie atitinka šias sąlygas, taip pat negali apmokestindami apmokestinamąjį pelną taikyti 13 procentų tarifo.

Pavyzdys

2002 metais UAB X vidutinis sąrašuose esantis darbuotojų skaičius ne didesnis kaip 10 žmonių, šios UAB X metinės pajamos ne didesnės kaip 500 tūkst. litų, tačiau UAB X du veiklos dalyviai
(akcininkai) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną kartu valdo 50 proc. UAB X akcijų ir 50 proc. akcijų kitoje UAB Y.
Kiti UAB X dalyviai, valdantys likusius 50 procentų UAB X akcijų, nėra UAB Y dalyviai ir kitų vienetų, kuriuose valdo daugiau kaip 50 proc. akcijų, dalyviai. Atsižvelgiant į tai, kad UAB X du dalyviai valdo ne daugiau kaip 50 proc. akcijų kitame vienete, t.y. neatitinka PMĮ 5 straipsnio 3 dalyje nustatytų kriterijų, todėl UAB X gali apmokestinamąjį pelną apmokestinti 13 proc
. pelno mokesčio tarifu.

Nepagaunu minties - tie patys akcininkai turi akcijų dviejose UAB-uose ir 13 proc smile
artas71 artas71 12027
2003-07-16 22:01 artas71
Visiškai teisingai:

-jeigu UAB X dalyviai A ir B turi =50, bet kitame UAB turi irgi =50 proc.
Tačiau, jeigu atsirastų dalyvis C, kuris turi nors vienaą UAB Y ir UAB X akciją, 13 proc. taikyti negaletumete.Įstatyme parašyta DAUGIAU. Lygiai 50 galima, daugiau -ne.
Kotryna Kotryna 2164
2003-07-17 10:04 Kotryna
Matyt labai buka esu niekaip nesuprantu,

Iš PMĮ " Šio straipsnio 2 dalies nuostatos netaikomos tiems vienetams:

1) kurių dalyvis ar jo šeimos nariai yra ir kitų vienetų dalyviai "

tokią frazę perskaičius suprantu, kad jei bent viena persona (su visa savo gimine kartu sudėjus) turi bent po vieną dviejų įmonių akcijas su 13 proc ragas.
Kotryna Kotryna 2164
2003-07-17 10:28 Kotryna
Nežinau kur rasti PMI 5 str. komentare minimą LR FM 2002 07 12 raštą Nr. 1401-11-0208272, gal jį paskaičius prašviesėtų.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui