gete rašė: Virginijai-turiu liudna patirti, nes musu imone, ikurta 2005m bankrutavo. Kai tik pradedi veikla, tuoj samdyk savo buhalteri, kad butu pasonej ir visus finansinius dalykus kartu aptarinetum. Jei neismanai nieko mokesciuose, nesamdyk imones, buhalteris daug ka papasakos, tada saugiau jausies. Atidarius imone iskart reik pateikinet duomenis Sodrai ir VMI, todel nueik i Sodra, susirask zmogu, kuriam priklauso jusu imones prieziura, ten zmogus pades uzpildyti visus popierius, kuriuos reik, net paskaiciuos mokescius. Kai darbo padauges, buhalterio savo prireiks. Net jei nevykdot veiklos, butina periodiskai pristatyt popieriukus. Tas pats su VMI. Tik cia niekas nepades, susizinok istatymuose ka reik daklaruot, pradzioj uzteks kas menesi darbuotoju pajamu mokesti ir PVM, jei bus kokiu pirkimu. Jei neturi PVM, nereik, bet geriau kol nera veiklos, isigyk PVM. Puse metu nepristacius dokumentu, bus bauda nuo 1000Lt tiek sodroj, tiek VMI, gali net neperspeti. I saskaita ateina minusas, tik po to anstoliu laiskas. Po to sunku atsiskaitinet su imonem, laikas ir pinigai eikvojas. Vienu zodziu, pradejus versla, reik turet verslo plana ir marketingo plana su visom lentelem. Isivaizduot kaip tavo imone atrodo skaiciais isreiksta. Del pirminiu vidaus dokumentu, mes juos uzpildem tik po puses metu nuo veiklos vykdymo pradzios. Prisistate viena firma, paruose viska mazdaug uz 800Lt, sudejom parasus atbuline data ir tiek. Beje, jei imones ikurima vykde kt firma, ji t.p. paruosia dali dokumentu. Pats cia nepadarysi, nebent rasi koki altruista, kuris netinges tau kopijuot savo dokumentus kaip pvz.
Bandet viska kuo pigiau sutvarkyti, tai ir bankrutavot. Geram buhalteriui daug nereikia pinigu, jei darbo nedaug, bet jus ir tu pagailejot