Niemand rašė:
kaboo rašė: naudojau senąją Apskaita, dabar pradėsiu darbą su Apskaita5. Įsirašiau, pasileidau, persikėliau kontrahentus, susivedžiau sąskaitų likučius, pasidariau reikiamą sąskaitų planą. Liko susikurt naujas tipines operacijas ir galiu pradėt darbą ar kažką pamiršau?
Lėšų sąskaitos, įskaitant ir jų likučius atitinkamos sąskaitos valiuta (net jei tie likučiai euriniai ir sutampa su likučių perkėlimu).
Įmonės duomenys (bent peržiūrėti, ar viskas gerai), galimai, įskaitant regioninius duomenis.
Galimai darbo sutartys.
Galimai IT.
Galimai prekių nomenklatūra ir likučiai.
Aš vistiek iki galo nesuprantu, kad mes darom ta perkėlimą, jei vistiek kuriam viską iš naujo?
Čia esmė yra turėti dvi įmones Apskaita5 programoj, senąją litais ir naują be isotrijos eurinę?
Kaip įvesti IT. kai reikalauja prijungti įsigijimo dokumentą, kuris buvo 2013? Ar reikia nurodyt tikrą įsigijimo datą ar 2015 01 01?
Perkėliau likučius, 4461 kabo nemokėtas DU, lyg ir priskyriau jį darbuotojams, įėjus į sąskaitą rodo, kam kiek, bet ką reikia padaryti, kad rodytų ir darbuotojo kortelėje?
Ačiū