Nemokama apskaitos programa

C
cymukas 116
2018-01-15 13:52 cymukas

Serebro rašė:

Oktavija rašė:

cymukas rašė:
Sveiki,
Tik dabar prireikė skaičiuoti atlyginimą darbuotojui, kuris kaupia papildomam draudimui. Pamenu, kad senai lyg ir buvo kažkokia diskusija šiuo klausimu, bet perverčiau belekiek puslapių ir nieko neradau. Kaip suprantu tam žmogui reikia pildyti atskirą DU žiniaraštį, o kur priskaičiuoti jam tuos papildomus 2proc., ar kažkur programos nustatymuose reikia pažymėti?

DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS

Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.


Aciu, Serebro, dabar jau supratau:)
Oktavija Oktavija 277
2018-01-15 13:54 Oktavija
DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS
[/quote]
Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.
[/quote]
O jei taisote ranka į SAM ataskaitą traukia? Nes man netraukia. Dėl to aš keičiu procentus Įmonės duomenys
Serebro Serebro 2694
2018-01-15 13:58 Serebro

Oktavija rašė:
DUOMENYS smile ĮMONĖS DUOMENYS smile TARIFAI IR SĄSKAITOS

Ne. Darote du žiniaraščius. Viename bus kurie nekaupia, kitame bus kurie kaupia papildomai. Antrame žiniaraštyje prie kortelės tarifai ranka pataisote pridėdama 2 proc. Jei įmonės duomenyse pakeisit, tai visą laiką jau ir formuos su papildomais 2 proc., todėl jei yra ir tokių, ir tokių, vis tiek taisyti turėsit ranka pačioje žiniaraščio kortelėje.
[/quote]
O jei taisote ranka į SAM ataskaitą traukia? Nes man netraukia. Dėl to aš keičiu procentus Įmonės duomenys
[/quote]
Man atrodo netrauks į sam tuos papildomai kaupiančius. Aš sam ruošiu atskirai pati. O jūs turite tik vienos rūšies ar abiejų? Jei pakeičiate įmonės duomenyse, tuomet ranka taisote mažinant 2 proc., o nedidinant, tai sam suformuos ir 9 ir 11 proc atskirus?
Serebro Serebro 2694
2018-01-15 14:37 Serebro
Pažiūrėjau, formuoja abiejų tarifų sam pranešimus. Tereikia išskleisti langelį prie sodros tarifo formuojant sam. Taip, kad koks tarifas bus įrašytas įmonės duomenyse nėra skirtumo, kadangi viename žiniaraštyje taisyti teks ranka vis vien smile
Niemand Niemand 4933
2018-01-15 14:43 Niemand
Gražu, nuo 2017 m. turi būti naudojama SAF-T standartas v. 2, bet šio standarto struktūros VMI neskelbia, paprašė raštu kreiptis, tada galbūt duos smile
Oktavija Oktavija 277
2018-01-15 15:08 Oktavija

Serebro rašė:
Pažiūrėjau, formuoja abiejų tarifų sam pranešimus. Tereikia išskleisti langelį prie sodros tarifo formuojant sam. Taip, kad koks tarifas bus įrašytas įmonės duomenyse nėra skirtumo, kadangi viename žiniaraštyje taisyti teks ranka vis vien smile

Išskleisti aš moku smile . Tik, kad neišsiskleisdavo abu procentai. Gal kas pasikeitė nuo paskutinių dviejų atnaujinimo. Reikės pabandyti smile
B
balalaika 446
2018-01-15 16:03 balalaika
Sveiki,

Tipinis nesąžiningos konkurencijos pavyzdys.

Ačiū! Peace!
Oktavija Oktavija 277
2018-01-15 16:18 Oktavija
Nuostabu. Ten galima palikti savo komentarą kuo mums patinka Apskaita5. Prisijunkime ir parašykime kuo mums patinka Apskaita5 ir kuo nepatinka "....1" smile
B
balalaika 446
2018-01-15 16:57 balalaika

Oktavija rašė:
Nuostabu. Ten galima palikti savo komentarą kuo mums patinka Apskaita5. Prisijunkime ir parašykime kuo mums patinka Apskaita5 ir kuo nepatinka "....1" smile


Sveiki,

Parašykit, aš neturiu snukiądėžės.... smile

Ačiū! Peace!
G
Gabka 6
2018-01-16 11:24 Gabka
smile
G
Gabka 6
2018-01-16 11:29 Gabka
sveiki,
Bandau daryti metinę FR0573, pasirenku 4v, bet kai suformuoja rašo viršuje dešinėje pusėje "versija 03". Ir eksportas gaunasi 3v. Gal tik įvardinta metinės FR0573 4 versija, bet ji nepaaisyta? Laukiu komentarų. ačiū
J
Juskevic 260
2018-01-16 12:54 Juskevic

Gabka rašė:
sveiki,
Bandau daryti metinę FR0573, pasirenku 4v, bet kai suformuoja rašo viršuje dešinėje pusėje "versija 03". Ir eksportas gaunasi 3v. Gal tik įvardinta metinės FR0573 4 versija, bet ji nepaaisyta? Laukiu komentarų. ačiū

Sveiki,
taip, aš irgi šiandien pabandžiau daryti. Reikia Neimandui įterpti į programą naują versiją V.4. Aš bandau įterpti pati, bet deklaracija neatsiranda. Bus daug naujų deklaracijų smile .
B
balalaika 446
2018-01-17 10:20 balalaika
Sveiki,

Gal galite pasakyti, kaip galima persikelti kontrahentus į naujai suinstaliuotą, švarią, tuščią programą?
Nusikopijuoja į excel gerai, bet įsikelia iš jo jau sumaišyti stulpeliai, copy paste gaunasi lygiai taip pat,-susimaišo stulpeliai.

Ačiū! Peace!
R
rasitaelz 86
2018-01-18 10:35 rasitaelz
Sveiki, sakykite ar man vienai nespausdina "Prekių apyvartos ataskaitos" meta klaidą:

Klaidos duomenys:
Klaidos tekstas:
Conversion from string "nuolat apskaitomos" to type 'Double' is not valid.
Klaidos šaltinis(Ex.Source):
Microsoft.VisualBasic
Klaidos metodas (Ex.TargetSite):
ToDouble
Klaidos stekas:
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ToDouble(String Value, NumberFormatInfo NumberFormat)
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ToDouble(String Value)
at AccDataBindingsWinForms.Printing.PrintingMethods.MapObjectDetailsToReport(ReportData& rd, GoodsTurnoverInfoList R_Obj, String& ReportFileName, Int32& NumberOfTablesInUse, Int32 Version, String filterDescription, List`1[] displayIndexes)
at AccDataBindingsWinForms.Printing.PrintingMethods.MapObjToReport(Object obj, String& rdlcFileName, Int32& numberOfTablesInUse, Int32 version, String filterDescription, List`1[] displayIndexes)
at AccDataBindingsWinForms.Printing.PrintingMethods.PrintObject(Object obj, Boolean showPreview, Int32 version, String exportFileName, Form parentForm, String filterDescription, List`1[] displayIndexes)

----------------------------
Vidinės klaidos (internal exception) duomenys:
Klaidos tekstas:
Input string was not in a correct format.
Klaidos šaltinis(Ex.Source):
Microsoft.VisualBasic
Klaidos metodas (Ex.TargetSite):
ParseDouble
Klaidos stekas:
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ParseDouble(String Value, NumberFormatInfo NumberFormat)
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Conversions.ToDouble(String Value, NumberFormatInfo NumberFormat)
B
balalaika 446
2018-01-18 14:40 balalaika
Sveiki,

Pas mane iš vis failo kažkokio neranda.
Klaidą žr. pridėtame faile.

Ačiū! Peace!
Niemand Niemand 4933
2018-01-18 17:20 Niemand

balalaika rašė:
Sveiki,

Gal galite pasakyti, kaip galima persikelti kontrahentus į naujai suinstaliuotą, švarią, tuščią programą?
Nusikopijuoja į excel gerai, bet įsikelia iš jo jau sumaišyti stulpeliai, copy paste gaunasi lygiai taip pat,-susimaišo stulpeliai.

Ačiū! Peace!


Kai kopijuojat į excelį, stulpeliai būna ta tvarka, kokia išdėstėt, o kai importuojat - reikalinga tam tikra seka.
Importo formoje paslauskit mygtuką su klaustuku, tada excelyje mygtuką paste ir pamatysit reikalingą seką.
Niemand Niemand 4933
2018-01-18 17:21 Niemand

balalaika rašė:
Sveiki,

Pas mane iš vis failo kažkokio neranda.
Klaidą žr. pridėtame faile.

Ačiū! Peace!


Nes nežinau, kaip ant popieriaus turėtų atrodyti ši ataskaita.
Niemand Niemand 4933
2018-01-18 17:21 Niemand

rasitaelz rašė:
Sveiki, sakykite ar man vienai nespausdina "Prekių apyvartos ataskaitos" meta klaidą:



Kol kas naudokit lentelės printinimo funkcionalumą - su dešiniu pelės mygtuku ant bet kurio stulpelio pavadinimo.
Niemand Niemand 4933
2018-01-18 17:23 Niemand

Gabka rašė:
sveiki,
Bandau daryti metinę FR0573, pasirenku 4v, bet kai suformuoja rašo viršuje dešinėje pusėje "versija 03". Ir eksportas gaunasi 3v. Gal tik įvardinta metinės FR0573 4 versija, bet ji nepaaisyta? Laukiu komentarų. ačiū


Patikrinau, generuoja 4 versiją tvarkingai, ten kur preview nekreipkit dėmesio.
B
balalaika 446
2018-01-19 00:13 balalaika

Niemand rašė:

balalaika rašė:
Sveiki,

Gal galite pasakyti, kaip galima persikelti kontrahentus į naujai suinstaliuotą, švarią, tuščią programą?
Nusikopijuoja į excel gerai, bet įsikelia iš jo jau sumaišyti stulpeliai, copy paste gaunasi lygiai taip pat,-susimaišo stulpeliai.

Ačiū! Peace!


Sveiki,

Kai kopijuojat į excelį, stulpeliai būna ta tvarka, kokia išdėstėt, o kai importuojat - reikalinga tam tikra seka.
Importo formoje paslauskit mygtuką su klaustuku, tada excelyje mygtuką paste ir pamatysit reikalingą seką.


Sveiki,


Ačiū. sukaitaliojau stulpelius kaip nurodyta,- reikiama seka, bet įsikelia su klaidomis vis tiek. Neįsikelia korespondentinės pirkėjų ir tiekėjų sąskaitos, visi kontrahentai įsikelia kaip "Darbuotojai", su kalbos kodu kažkas negerai,....vnz, sudėtingiau nei sudėtinga....

Ačiū! Peace!
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui