To Rasida: čia tik mano pasamprotavimai:
Dėl statinio remonto: pasiskaityk statybos techninį reglamentą:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1974...
ir nusistatyk, ar pas tave tikrai remontas, o gal rekonstrukcija, gal turite rekonstrukcijos projektą, o jei jo neturite, o atliekate darbus, kurie pagal tą reglamentą priskiriami rekonstrukcijos darbams, galite vėliau turėti problemų kai norėsite iš naujo inventorizuoti pastatus. Jei vis dėlto remontas, tai kaip jūs jį vykdote-ar turite kažkokią vieną bendrą patvirtintą darbų sąmatą ar remonto projektuką. Jei tokį turite ir jo nebaigėte vykdyti, čia tik mano nuomonė, tai bus ateinančių laikotarpių sąnaudos. Užbaigsite kitais metais ir užaktuosite. Jei tai remontuojate karts nuo karto ir fiksuojate tai atskirais darbų užbaigimo aktais, tai ramiausiai į tų metų sąnaudas. Tik klausimas-kokios tai bus sąnaudos-leidžiami atskaitymai ar ne. Klausčiau auditorių, nejaugi nepatars.
Dėl elektros ir vandentiekio darbų- aš dėjau viską į remontą. Statant naują pastatą visi elektros instaliacijos bei vandentiekio darbai yra projekte, kai baigi naujo pastato statybą-užsipajamuoji bendra verte kartu su elektros instaliacija ir kitais inžineriniais tinklais, todėl vėliau remontuojant tokias sistemas ir bus pastato remontas. Kartais yra galimybė išskirti tokius darbus ir užsipajamuoti atskirą turto vienetą, čia kaip naudingiau įmonei
Seminarų literatūroje kol kas nieko neradau, nelabai turėjau laiko ir kažko abejoju ar rasiu.