Sveiki,
Na, mes irgi turime tik ką švie-iai iškeptą įmonę :)
Bandžiau sudaryti veiksmų planelį, kaip ir nuo ko. Gal kažkam prireiks, o daugiau žinantys buhalteriai patars ir papildys
Taigi, atitarius naują įmonę:
1. Užsakomas antspaudas.
2. Banke įstatinio kapitalo sąskaita pakeičiama į einamąją sąskaitą.
3. Pasirenkamas veiklos klasifikatorius (EVRK) ir apie jį (juos) pranešama Statistikos departamentui.
4. VMI užpildoma forma FR0751 (jei yra padaliniai ir forma FR0751a).
5. Esant galimybei (kai įmonės akcininkas jau yra kitos įmonės – PVM mokėtojos – savininkas) pateikti VMI formą FR0388 dėl įregistravimo PVM mokėtoju. Arba surinkus pardavimų apyvartą už 100 000 Lt įmonei PVM kodas suteikiamas automatiškai.
6. Sodroje gaunamas Socialinis numeris (pasiskambinus arba nuvykus).
7. Darbuotojų įdarbinimas:
Darbuotojų prašymai priimti į darbą
Prašymai dėl
Prašymai mokėti atlyginimą vieną kartą per mėnesį
Darbo sutartys
Pranešimas Sodrai forma 1-SD
Jei yra dirbančių ne pilną darbo dieną (iki 3 val 59 min) reikia pranešti Darbo inspekcijai.
Padaromos paso (ATK), Sodros knygelės kopijos, surenkamos darbuotojo galimybę dirbti patvirtinančios pažymos iš medicininės įstaigos
8. Užpildomas darbo sutarčių registravimo žurnalas.
9. Instruktuojami darbuotojai, užpildomas darbų saugos žurnalas.
10. Vykdoma įmonės veikla (pirkimai, pardavimai, paslaugos...).
11. Iki kiekvieno mėn. 15 d. VMI sumokėti gyventojų pajamų mokestį ir pateikti formą FR0572.
12. Iki kiekvieno mėnesio 14 d. Sodrai sumokėti Socialinį ir Garantinį mokesčius. Iki kiekvieno ketvirčio 14 d. Sodrai pateikti formą SAM,01.
13. Iki kiekvienų metų rugsėjo 31 d. pateikti VMI balansą, pelno nuostolių ir pinigų srautų ataskaitas. Sumokėti pelno mokestį (forma FR0471).