Kažkaip anksčiau labai stebėdavaus, kai ateini dirbti į naują darbą ir randi begalę pridarytų nesąmonių apskaitoje arba labai daug ko iš viso nepadaryta, kas priklauso. Aš suprantu, kad gali būti kažkiek klaidų, kas jų nedaro? Bet kartais protu nesuvokiama, kaip buhalteris iš viso galėjo taip dirbti, susidarydavo vaizdas, kad apskaitą tvarkė gal ne buhalteris(ė)
Kalbu iš praktikos ir tai ne vienetiniai atvejai. Nenoriu visai savęs sureikšminti. Tikrai dar daug pačiai reikia mokytis. Jei nežinau, ieškau informacijos, mokausi, bet nedarau bet kaip, gal praeis kokia nesąmonė.
Dabar manęs jau niekas nestebina. Šiame forume, paskaičius kai kurių dalyvių norą pačiam tvarkyti apskaitą, nors apie ją net minimaliausių žinių neturi, vaizdas susidaro labai aiškus. Ir ne tik aiškus, bet ir labai liūdnas.
Jei ir toliau bus tokia pati tendenciją daryti tai, apie ką visai nieko neišmanai ( nebūtinai apie buhalteriją ), nežinau, kur mes nueisime ir ką pasieksime, ar jokio atsakomybės, pareigos, pagaliau savigarbos jausmo visai neliko.
Nežinau. Kad ir blevyzgom paversti tas nesąmones. Vis tiek liūdna ir graudu.