Kur atostogauti. I kokią vietą ar šalį nebrangiai ir smagiai

2009-07-02 17:14 Birute1
Ispanija, Costa Brava, 07.10 - 945Lt (3*HB) smile 7nakvynės
2009-07-03 07:39 SSigute 2011-09-11 06-20
[quote:b4150fbe92]Jei ne iš Vilniaus ir važiuojat keliese, tai pirkti pervežimo neapsimoka, geriau su savo mašiniuku varyt. O palikti galima prie Oro uosto 300 m yra mašinų aikštelė saugoma, pigesnė nei pačio oro uosto. Tik iš anksto reik rezervuoti vieta ir susimokėt [/quote]
2009-07-03 07:48 Elste 2011-09-11 06-20

tiga rašė: Čia paskaitinėjus labai panorau į Latviją,
nes nesinori iš poilsio pasidaryti tik pareigą viską aplėkti. smile

Tikrai Latvija nuostabi ir miela smile
Iš patirties galiu pasakyti, kad geirau rinktis vieną, nu du objektus ir gerai , ramiai apžiūrėt. Nes kai leki per visur, tai nieko normaliai nepamatai, o grįžus prisimeni tik tą lėkimą, o ne objektus smile
2009-07-03 07:53 Elste
va čia įdomus dalykas Latvijoje:
www.supertravel.lt/keliones_kolektyvams/?c=Latvija&k=&i=859

dabar bandau "prastumt" įmonės kolektyvui, kaip krizinę kelionę. Tradicijų kasmet kur nors važiuoti negalim nutraukti, o toliau kur brangoka smile
2009-07-03 08:03 SSigute 2011-09-11 06-20

tiga rašė: Čia paskaitinėjus labai panorau į Latviją, bet ot galiu tik vieną dieną-pirmadienį smile Tai dabar kaip tas durnius su durelėm , nežinau kur pulti. Norisi Rudalę aplankyt, bet labai žiūriu gražu ir Kuldiga ir Gaujos nacionalinis parkas. O gal pasiplanuot tą vieną dieną tik vieną objektą, pvz. Rindalės rūmus apžiūrėt ir taip atsipūtus dar nuvažiuot prie kokio ežero pagulėt smile , nes nesinori iš poilsio pasidaryti tik pareigą viską aplėkti. Ką jūs patartumėte apink Bauską ką galima dar pamatyti.
o gal verčiau dumti tiesiai į Gaujos nacionalinį parką. Na, patarkite, varlės keliauninkės smile

Kadangi gyvenu Latvijos pasienyje ir dažnai važinėju į Latviją, galiu pasakyti tik tai, kad didžioji dalis objektų Latvijoje pirmadieniais nedirba.
2009-07-03 12:06 tiga
2009-07-03 13:07 Birute1
Ryt į Marmarį 3*AI - 895Lt - 10 nakvynių smile
ara ara 1447
2009-07-03 13:08 ara
Čia gal ką rasi.
blackgate blackgate 3816
2009-07-03 13:29 blackgate
[quote="ara"]INFO : Ekskursija po Siguldą: Siguldos dvaras ir pilis, lyno keltuvas per Gaujos upę, Mažoji ir Gutmanio olos, Turaidos pilies muziejus: Dainų slėnis, pilies ekspozicija, pilies bokštas, monetų kalykla, Turaidos bažnyčia,
Turaidos Rožės kapas, suvenyrų parduotuvėlės ir pasivažinėjimas vasaros rogučių (bobslėjaus) trasa (ilgis 1200 m, 16 posūkių, pasiekiamas 125 km/h greitis). Po to aplankome Cesio Livonijos ordino pilį (XIII a.) bei Araišių ,,Ežero pilį (IX a.) vieną įdomiausių Latvijos ir visos Šiaurės Rytų Europos istorinių pastatų kompleksų, stovinčių virš ežero.
]
O čia tai bent. Mane taip traukia senovės pilys, o čia tiek pilių per vieną kelionę aplankyt galima...
2009-07-03 13:31 Birute1
liepos 7d. Bodrumas 2+* viešbutis su pusryčiais - 550Lt savaitei smile
jofky jofky 3287
2009-07-03 13:41 jofky 2011-09-11 06-20

SSigute rašė: [quote:a74373ccee]Jei ne iš Vilniaus ir važiuojat keliese, tai pirkti pervežimo neapsimoka, geriau su savo mašiniuku varyt. O palikti galima prie Oro uosto 300 m yra mašinų aikštelė saugoma, pigesnė nei pačio oro uosto. Tik iš anksto reik rezervuoti vieta ir susimokėt

Gal galima konkrečiau? Balandžio paskutinėmis dienomis už aikštelę suplojau 280 Lt.[/quote]

www.adcparking.com/kainos.html
2009-07-03 13:42 SSigute 2011-09-11 06-20

tiga rašė: Ačiū , mergikės už patarimus, tikrai pravers. Skambinau į Rundalės rūmus, tai sakė kad pirmadieniais dirba. Bet šeimyna norėtų geriau į Gaujos nacionalinį parką, nes ten tipo įdomiau. Bet nerandu kur ten galima pasiskambinti.

Gaujos parko jokiu būdu nekeisčiau į Tervetę.
foto.delfi.lt/album/8979/
2009-07-03 14:22 SSigute
Gerb. Jofky
Esu be galo dėkinga už informaciją.
2009-07-03 16:20 tiga
SSigute, supratau tamsta buvote ir Rundalės pily, Tervetėj ir Gaujos parke. Ot šaunuolė. Tad dar sukaupk kantrybę ir pasakyk ar mums išvažiavus vienai dienai į Gaujos tą parką užteks laiko viską aplankyti ir kur pirmiausia eiti ir nuo ko pradėti. smile
2009-07-07 11:10 Keelle
2009-07-07 11:45 tiga
Taip, su šeima vakar buvome Latvijoje. Visi sužavėti smile Aplankėme Rundalės rūmus, vau kaip gražu ir didinga ... Aplankėme senas auto, pabendravom su savininkais, labai nuoširdūs žmonės. Bauskės pilis įspūdinga savo didybe, bandėme įsijausti į tuometines šiurpes kautynes... Na, ir dar aplankėme mašinų muziejų, nors pirmadieniais jis nedirba, bet suradome savininką ir jis noriai mus visur apvedžiojo, labai daug pripasakojo. Juokėmės, kad vienu metu aplankėme latviškas Rumšiškes ir Brunzos auto muziejų. Pasakotojas jis nuostabus, o mes dar vis paklausinėjom, tai tikrai ilgai užtrukom ir labai daug sužinojome. Labai visiems patiko. Ir žinote kelionės metu mes sukorėme 380km ir užtrukome 12 val, tai visi nusprendėme, jog vienai dienai ir įspūdžių užtenka ir nuovargis buvo protingas. Dabar ateičiai planuojame aplankyti Gaujos nacionalinį parką, bet ten jau išsiruošime min dviems dienoms.
2009-07-07 11:46 Elste 2011-09-11 06-20

Keelle rašė: Na štai, pabuvojau ir aš Latvijoje smile na ką galiu pasakyti, įspūdžių laaabai daug smile labai patiko Ryga, Rundalės rūmai be galo gražūs... Sodas.. tik gaila, kad rožės jau numetinėja po truputį žiedlapius smile automobilių muziejus įpūdingas, Gutmanio ola.. labiausiai patiko pati Ryga, jos tiltai, prieplauka.. senamiestis.. įspūdingas smile kai pirma kelionė į užsienį, įsimylėjau, noriu dar smile .. tikrai, pritariu tiems žodžiams,. kai kažkas iš čia rašė, jog Latvija sava, artima.. tik vienintėlis dalykas nepaliko įpūdžio, netgi šiurpokas pasirodė - tai Jūrmala.. apleisti pastatai, apgriuvę, nesutvarkyti.. negražūs namai, ieškojom kur gyventi, tai pasižiūri į namukus ir kažkaip noras praeina.. Žinoma, yra gražių, nesiginčiju, bet bendras vaizdas Jūrmalos labai niūrus ir nykus..Labai daug aplankėm įdomių, gražių vietų.. Esu tikra, kad dar labai daug ko nepamatėm, tad nutarėm, jog TIKRAI dar sugrįšim smile

taip taip Ryga laaabai miela, sava smile o va vietoj Jūrmalos reikėjo į Ventspilį - ten sutvarkytas gražus, jaukus kurortas smile
2009-07-07 11:54 Keelle 2011-09-11 06-20

tiga rašė: Na, ir dar aplankėme mašinų muziejų, nors pirmadieniais jis nedirba, bet suradome savininką ir jis noriai mus visur apvedžiojo, labai daug pripasakojo. Juokėmės, kad vienu metu aplankėme latviškas Rumšiškes ir Brunzos auto muziejų. Pasakotojas jis nuostabus, o mes dar vis paklausinėjom, tai tikrai ilgai užtrukom ir labai daug sužinojome.

Kokiam muziejuje buvote, Tiga? Nes mes pačioje Rygoje buvome, tai dirbo.. smile ai, tiesa, juk mes tame muziejuje sekmadienį buvom smile tik, deja, mūsų niekas nevedžiojo ir nieko nepasakojo, kiek patys pasiskaitėme, kiek prifantazavome smile bet buvo smagu ir įdomu smile
2009-07-07 11:58 Keelle 2011-09-11 06-20
[quote="Elste"]

Keelle rašė:

Taip, girdėjau, kad Ventspilis labai gražus, tik kažkaip nesuplanavom maršruto iki galo ir pasirodė daugoka km. iš Rygos iki ten važiuoti.. smile na, nieko, labai nenusimenu, nes aš dar grįšiu į Latviją, o tada bus nauji objektai, nauji miestai ir nauji įspudžiai smile vien Siguldoj matėme gal 43 lankytinas vietas sužymėtas, o aplankėme gal 3-4 smile draugas su bobslėjumi leidosi, aš nesiryžau, bet jis papasakojo, kad nėra ten taip baisu, nutarėme kitą kartą kartu leistis smile smile
2009-07-07 12:39 Elste 2011-09-11 06-20

tiga rašė: Taip, su šeima vakar buvome Latvijoje. Visi sužavėti smile Aplankėme Rundalės rūmus, vau kaip gražu ir didinga ... Aplankėme senas auto, pabendravom su savininkais, labai nuoširdūs žmonės. Bauskės pilis įspūdinga savo didybe, bandėme įsijausti į tuometines šiurpes kautynes... .

Tiga, o kaip ten Bauskės pilį ? tos kautynės kasdien demonstruojamos, ar tik kai iš anksto turistų grupės suderina?
Mat organziuoja keliones į Latviją, į pilis su kautynėmis ir viduramžių vakarienėmis. O mes galvojame su įmonės autobusu visas kolektyvas nuažiuot, bet galvojam, gal nerodys niekas tų kautynių mums, tokiems atsitiktiniams turistams smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui