Labas vakaras.
Nusprendziau atsidaryti El. parduotuve.
Ilgus metus jau prekiaujame vygdant individualia veikla.
Ar IV kazka keisti ? Pranesti VMI, kad nuo siol prekiauju ir internete?
Saskaitos fakturos serija gali buti ta pati? tiesiog galiu testis toliau?
Ar dar yra kokie ipatumai butent IV lyginant su UAB?
Kaip su atvezimo mokesciu? Pirmiausia neesu PVM moketoja, tai as ta mokesti sumokesiu vezejui, + kiek man priskaiciuos (pvz. su PVM 12LTL) . Mano svetaineje nustatytas fiksuotas mokestis uz atvezima T.Y. 10LTL. Galiu sau leisti padaryti 2LTL nuolaida perkant didesne preke . Taigi kur deti PVM SASKAITA FAKTURA gauta is vezejo? Kaip ja ivardinti ? kaip islaidas ar kaip preke kuria veliau pati perparduodu? Ir kaip man ivardinti gautus pinigelius uz atvezima. O gal yra butina pirmiau pasirasyti su vezejais sutarti?
Labai laukiu visu nuomuoniu :)