2008-07-21 15:27
Remke
Laba diena gerbiami buhalteriai, vyr. buhalteriai, finansininkai, teisininkai. Labai prašau išvesti mane iš labirinto. Prieš tai buhalteriją vedė kitas asmuo. Visai susisuko galva. Kuo giliau į mišką, tuo daugiau medžių. SITUACIJA TOKIA: Kavinė. Kavinės darbo laikas I-VII 9-20 val. [b]Darbuotojai dirba pagal darbo grafikus[/b] - 4 dirba, 4 laisvos, nuo 9-20 val - 11 val, tame tarpe 1 val. pertrauka. Darbo laiko apskaitos žiniaraštyje rašau, kad faktiškai dirbta po 10 val. per dieną. Tai išeina po 40 val. per savaitę (darbo sutartyse parašyta darbo savaitės trukmė 40 val.). Darbo sutartyse numatyta, kad mokamas MMA - 800 Lt. Tame tarpe gaunasi, kad darbuotojams tenka dirbti ir P, ir S dienomis, pagal darbo grafiką. [/b]Ar tokiu atveju reikia mokėti dvigubai už dieną, jei darbo sutartyje parašyta, kad darbo užmokestis 800 Lt?[b] Juk reikia mokėti kaip numatyta DS, nei daugiau, nei mažiau. [/b]Ar tai suminė darbo laiko apskaita?[b] Prieš tai buvęs buhalteris mokėdavo po 800 Lt, nekreipdamas dėmesio ar darbuotojas dirbo per P ar per S dieną ir nemokėdavo dvigubai. Ar teisingai jis darė? [b]Kaip skaičiuot tokiu atveju atostoginius?[/b] Ir praeitas buhalteris ir aš skaičiavau taip: (3 paskutinių mėn. DU : iš faktiškai dirbtų dienų pagal darbo grafiką) * iš d.d. kiek tenka per atostogas pagal 5 dienų darbo savaitę. [/b]Nemokamos atostogos[b]. Žinau, kad pagal DK galima išleisti tik 14 k.d. pagal numatytus DK atvejus... O pas mus darbuotojai išleisti beveik 1,5 mėn. nemokamų atostogų, nes nėra darbo. Ar gali darbuotojai parašyti prašymus nemokamų atostogų tam laikotarpiui, gal nieko baisaus nebūtų, nes paskaičius forumo žinutes, net plaukai šiaušiasi. [/b]