edute rašė: Sveiki,
Vienam klientui UAB israsem saskaita uz paslaugas pries kelis metus. Dalis sasakaitos apmoketa.
Skolininko Bankroto administratorius atsiusnte mums laiska apie tai, kad iskelta bankroto byla ir iki ... datos turime pateikti savo kreditorini reikalavima.
Kaip tas reikalavimas turi atrodyti?
Na, suprantu, kad rasoma
nuo ko (musu),
kam (skolininko andministratoriui)
"Finansinis/kreditorinis reikalavimas.
"Prasome patvirtinti finansini reikalavima ir itraukti i kreditoriu sarasa"
Finansini reikalavima sudaro... Vat cia man ir neaisku kaip daryti. Yra sutartis, darbu atlikimo aktas, PVM saskaita faktura, uz kurios dali klientas sumokejo.
Tai kaip man teisingai parasyti?
Ar rasyti visa fakturos suma, ar tik neapmoketa likuti? O gal rasyti visa suma, isvardinti apmokejimus ir likuti?
O prideti prie reikalavimo reikia sutarciu, saskaitu kopijas? Ar reikia jas kazkur patvirtinti?
Kol kas tiek
Aciu
Iš esmės pati atsakėte į savo klausimą.
Adresuojate bankrutuojančios įmonės administratoriui:
"Prašau teikti teismui įtraukti į bankrutuojančios UAB "X" kreditorių sąrašą (nurodote savo įmonės pavadinimą, įmonės kodą, buveinės adresą) ir patvirtinti .... Lt finansinį reikalavimą. " Kaip priedus pridedate patvirtintas kopijas sutarčių (pagal kurias liko neapmokėtos sąskaitos), ir to dalinio apmokėjimo kopiją (banko sąskaitos išrašo arba k.p.o.). Kopijas paprastai patvirtina įmonės vadovas: pareigos, vardas, pavadė, parašas, data. Antspaudas pageidautinas, bet nebūtinas.