Klaida963 rašė:
Dabar daugelyje savivaldybių keičiasi vadovai. Buhalterinės apskaitos įstatyme parašyta, kad perduodami apskaitos dokumentai, apskaitos registrai ir t.t. Iki kokio lygio tas perdavimas turi vykti? Archyvai pilni dokumentų, einamųjų metų - pilnos spintos, o dar didelė dalis elektroninių. Be to, perdavimas vyks viduryje balandžio mėnesio, tai kokiai būklei atlikti perdavimą? Ketvirtis pasibaigęs turėtų būti tarpinė atskaitomybė, bet VSAFAS reikalauja per 50 k.d. Kaip viską atlikti praktiškai?
Nepriklausomai nuo juridinio asmens statuso, perdavimai turi vykti taip pat.
Praktiškai - keičiantis vadovui (ne buhalteriui) perduodama tai kas yra tiesioginė vadovo atsakomybė. Perduodama parengta FA, jei dar nebus parengta pirmo ketvirčio - perdavimo akte nurodoma VSAKYJE pateikta FA.
Dokumentų, archyvo - tikrai nereikia perduoti pagal kiekvieną dokumentą, jei už šių dokumentų tvarkymą ir saugojimą yra paskirti atsakingi asmenys. Lygiai taip pat - kitas turtas. Pagal inventorizavimo tvarką, inventorizuojamas perduodamas turtas, kai keičiasi materialiai atsakingas asmuo.
Keičiantis vadovui - aktualesnis perdavimas darbų ir veiklų, mažai susijusių su buhalterija - strateginiai, veiklos planai, nepabaigt rengti įstaigos ataskaitos ir pan.