Sveiki,
Aš kaip tik domiuosi šia problema.Mūsų įmonė turi kavos aparatą , kur klientai įmeta monetą ir gauna kavą, arbatą, taip pat gražą.Kodėl akcentuoju būtent grąžą,kadangi pardavimo aparatas , kuris duoda ne tik kavos ar arbatos produktus ir grąžą, jis skaitomas kaip "mokėjimo sistema" ir turi būti sertifikuotas, arba jei neduoda grąžos , tai sertifikuojamas pats aparatas / panašiai ,kaip kasos aparatas/Skambinau į mokesčius, tai sakė ,kad būtinai turi būti pardavimo aparatai iki 2010m.01.01d. sertifikuoti VĮ Informacinių technologijų institute.Tada ,aš paskambinau įmonei iš kurios pirkome pardavimo automatą.Tai man atsakė, kad jie popierius tvarkosi jau nuo 2009m.liepos mėn.ir dar nieko negirdėti.O pagrindinė jų veikla ir yra būtent pardavimo automatai.Tai jai jie nesusitvarkę, tai ką kalbėti jei turi vieną ar du aparatus.Šiuo metu ,kaip supratau ,dar nė vieno pardavimo automato nėra sertifikuota.Ir dar jei gerai supratau: pardavimo automatai turi būti ne tik sertifikuoti, bet ,kaip ir kasos aparatams bus privaloma vesti žurnalus,taip pat sudaryti su jums pardavusia automatą įmone ,kad ji aptarnaus techniškai / viskas kaip kasos aparatams/.Aišku už viską turbūt reikės susimokėti. Taigi ta kava ar arbata pasidarys " AUKSINĖ"
GAL YRA SUSITVARKIUSIŲ ? PASIDALINKITE PATIRTIMI.