Sveiki. Esu cia naujoke
ir turiu klausimeliu. gal kas susidure su tokia situacija-atejau dirbt i nauja imone ir radau turbut "bardaka"(pagal mane):
1. darbuotoju sutarciu zurnale pribraukyta,pritaisyta su korektorium;
2. gaunamu/siunciamu rastu zurnalu(-o),isakymu registro zurnalo tokiu kaip nera ir niekada nebuvo imonej;
3. kituose zurnaluose irgi taisymu pilna;
4. buvusi administratore nepilde jokiu registru(sutarciu,saskaitu ir pan),o tik buvo pati pasidarius (ir uzvadinus"registras"),atsispausdinus lapukus kur rasydavo kada koks isakymas/sutartis israsytas.
Patarkit kaip visa tai istaisyt. o gal jau nebereikia? gal jau taip viskas tinkama? as atejau dirbt po 3m pertraukos ir anksciau truputi kitaip tvarkiausi ankstesneje imoneje(kur pradirbau 3m ir 4 kartus buvau tikrinta VDI ir zinau ka jie ziuri,uz ka baudzia...). ir niekada nesudarinedavau darbuotoju asmens bylu(jokiu vidaus apyrasu,asmens korteliu)nepildydavau.ir niekada VDI prie to nesikabino nors darbuotoju sutartis tikrindavo... gal anksciau to nereikejo o dabar reikia? ir dar cia nei vienas esantis zurnalas(instruktavimo,saugos sveikatos,priesgaisrines ir pan) nesuristas,nesunumeruotas...
nezinau-kasdien randu vis kanors "ne taip" ir nezinau ar cia "netvarka ar per tuos 3m kai "atostogavau" viskas taip pasikeite?
p.s. atsiprasau kad tiek daug klausiu ir kad cia bet daugiau neturiu kur kreiptis nes buhalteres praktiskai nematau o ankstesne darbuotoja beveik viska metus isejo(tik parode kur kas yra ir viskas,nieko neaiskino)