Ieva1976 rašė:
Sveiki, sorry, turbūt kartosiuos, bet nerandu atsakymo niekaip:
IV pagal pažymą vykdo prekybą. Pirkimo ir pardavimo sąskaitas registruojame žurnale. Jokio kiekinio registravimo su kainomis nevedame. O kaip su inventorizacija? Lyg prekybai reikia daryti? Ir jei taip, tai kokiu būdu, kai nežinom kiekių? Patarkit kaip čia susidėliot mintis ir buhalteriją?Ar perregistruot ranka visus kiekius - pirkimus pardavimus? Ar galima kažkaip suminę inventorizaciją daryt?
Na jei prekiaujate apčiuopiamomis prekėmis tai likučius kažkaip juk stebite ko reikia užsakyti. Sandėlio vedimas yra daromas Jums suprantama forma nėra griežtų reikalavimų...Tiesiog metams pasibaigus daroma inventorizacija tam kad nebūtų priskaičiuotos prekių įsigijimo išlaidos jei tos prekės nėra parduotos.